تجلیل از حسین پارسایی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ «اخلاق صاحبدلان» شایسته تقدیر شد

شهر بیست/ در چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که هنرمندان قمی نقش پررنگی داشتند، نمایش «اخلاق صاحبدلان» به کارگردانی علی صبوری از قم شایسته تقدیر و حسین پارسایی از هنرمندان استان قم تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلیل از حسین پارسایی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ «اخلاق صاحبدلان» شایسته تقدیر شد
شناسه : 15491 | انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که با حضور محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری و کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به میزبانی استان قزوین برگزار شد، بر اساس نظر هیئت داوران، نمایش «اخلاق صاحبدلان» به کارگردانی علی صبوری شایسته تقدیر شد.

همچنین در این مراسم، حسین پارسایی، نویسنده، کارگردان، بازیگر و از هنرمندان شناخته شده تئاتر قم تجلیل شد.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری پیش از این در رابطه با دلایل تجلیل از حسین پارسایی که با واکنش‌هایی مواجه شده بود، گفته بود: «حسین پارسایی نزدیک به ۱۰ سال مسئول دفتر بچه‌های مسجد بود و زحمت زیادی کشیده و خودش برآمده از مسجد است. سال‌ها دبیر جشنواره بود و ما می‌خواستیم از او تشکر کنیم.»

حسین پارسایی نیز در بخشی از یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: «به لطف کوروش زارعی رفیق دیرینه‌ام و البته حوزه هنری که مویی در آن سپید کرده‌ام، در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری مردمی نمایش بچه‌های مسجد شرکت کردم. همان جشنواره‌ای که در دهه ٧٠ و در ایام جوانی به همت حوزه هنری همراه با تولیدات فاخر مذهبی با عشق و امید سر و سامان دادیم و حاصل آن نخبگانی متعهد شد که امروز در پیکره تئاتر حرفه‌ای ایران خودنمایی می‌کنند‌‌‌ و متأسفانه قلم به دستانی نوپا از آن همه شور و ایمان انقلابی بی اطلاعند و امروز رسالت خود را در کنایه و تهمت‌های ناروا می‌بینند… جشنواره‌ای که در دوره چهاردهم خود(با همه بغض و حسادت انگشت شماری مغرضِ نونهال که خود را خودی و بقیه را غیر خودی و معاند می‌دانند!) یادی از ایام جوانی من می‌کند و بعد سال‌ها دست مریزاد می‌گوید.»

خاطرنشان می‌شود کاظم نظری از دیگر هنرمندان استان قم به همراه توحید معصومی و مرتضی نجفی، سه عضو هیئت داوران این جشنواره بودند.  

همچنین در حاشیه چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، کارگاه‌های آموزشی با حضور سید حسین فدایی‌حسین، نمایش‌نامه نویس مطرح قم و محمدرضا آزاد، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و کارشناس تئاتر حوزه هنری قم برگزار شد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.