شیوع آنفولانزا در قم بحرانی نیست/ مردم پیشگیری را جدی بگیرند

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص وضعیت شیوع بیماری آنفولانزا در قم، گفت: وضعیت بحرانی تا این لحظه نداریم و با کمک مسئولان و پیشگیری مردم و رعایت نکات بهداشتی می‌توان از فراگیر شدن بیماری جلوگیری کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیوع آنفولانزا در قم بحرانی نیست/ مردم پیشگیری را جدی بگیرند
شناسه : 15412 | انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، کمیته استانی کنترل آنفولانزا در استان قم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و مدیرکل مدیریت بحران استان برگزار شد.

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه گفت: به منظور کنترل آنفولانزا در قم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و جلساتی با پزشکان و متخصصان نیز به منظور توجه به موضوع برگزار شده است.

وی تاکید کرد: کودکان یکی از گروه هایی هستند که دچار این بیماری می‌شوند و از این رو باید خانواده‌ها، آموزش‌های لازم بهداشتی از جمله شستن دست ها، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در مدرسه در مواقع بیماری را به آنان آموزش دهند.

قدیر تاکید کرد: وضعیت بحرانی تا این لحظه در استان قم نداریم و با کمک مسئولان و پیشگیری مردم و رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم از همه گیر شدن بیماری جلوگیری کنیم.

اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم نیز در این جلسه گفت: همه ساله با آغاز فصل سرما بیماری آنفولانزا را در قم‌ شاهد هستیم که با رعایت نکات بهداشتی می توان از ابتلا به آن جلوگیری کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه در مواجه با این بیماری به خوبی وارد عمل شد و آمادگی کامل در سطح استان برای مقابله با آنفولانزا ایجاد شده است.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.