پیشرفت هنر نمایش قم در گروی همدلی اهالی تئاتر است

شهر بیست/ دبیر بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر قم، گفت: اهالی تئاتر و گروه‌های نمایشی باید دست به دست هم بدهند چراکه پیشرفت هنر نمایش قم در گروی همدلی هنرمندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت هنر نمایش قم در گروی همدلی اهالی تئاتر است
شناسه : 14934 | انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی فرحناک شامگاه جمعه ۲۴ آبان در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر قم که در سالن شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه یک جشنواره خوب و نسبتا منظم برگزار کردیم و خوشحالم که توانستیم به شعار «جشن امید به فردای روشن» پایبند باشیم.

وی تصریح کرد: تولید یک تئاتر بسیار خوب و بدون کم‌وکاست برای امروز توقع زیادی است و این موضوع نیازمند انرژی و زمان بیشتری است و همت هنرمندان را می طلبد که در سایه بزرگان تئاتر قم به این مهم دست پیدا کنند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم افزود: اهالی تئاتر و گروه‌های نمایشی باید دست به دست هم بدهند و اگر قرار باشد پیشرفتی داشته باشیم از باهم بودن شکل می گیرد و اگر از هم جدا باشیم و کدورت به دل داشته باشیم، نمی توانیم موفق باشیم و حرف خود را پیش ببریم.

فرحناک با بیان اینکه پیام تئاتر، محبت و دوستی و باهم بودن است، اظهار کرد: موقع رقابت کردن، حساسیت‌هایی شکل می‌گیرد و هم افرادی خوشحال می‌شوند و هم بعضی ناراحت اما در هر صورت دو سه روز بعد فراموش خواهد شد و از صمیم قلب روابط دوستانه را خواهیم داشت.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.