جوان‌گرایی عامل پویایی جشنواره تئاتر قم است

شهر بیست/ عضو هیئت انتخاب بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر قم، گفت: در جشنواره تئاتر امسال حضور هنرمندان جوان پررنگ بود که می‌تواند پویایی نمایش قم را به دنبال داشته باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جوان‌گرایی عامل پویایی جشنواره تئاتر قم است
شناسه : 14895 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر قم، محسن حسن زاده در حاشیه برگزاری این رویداد هنری، اظهار کرد: با توجه به محدودیت هایی که در برگزاری جشنواره استانی تئاتر در سراسر کشور وجود دارد، جشنواره تئاتر قم یکی از بهترین دوره های خود را سپری کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر استان قم در سال جاری بسیار منظم برگزار شد، تصریح کرد: برنامه ریزی خوبی برای اجرای عمومی نمایش ها پیش از زمان برگزاری جشنواره صورت گرفت و همه نمایش ها به صورت منظم و در بازه زمانی تعیین شده ای اجرای عمومی داشتنند که این مسئله از نقاط مثبت برگزاری این جشنواره در قم به شمار می رود.

عضو هیئت انتخاب بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم با عنوان اینکه در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی بهترین اتفاقات ممکن رخ داد، عنوان کرد: در مقایسه با دیگر مسائل می شود این موضوع را برای برگزاری یک جشن قابل توجه نسبت به سال های پیشین بسیار موثر دانست.

وی تاکید کرد: اجراهای عمومی در برگزاری جشنواره های تئاتر در هر استان یکی از بهترین فرایندها محسوب می شود که در طول سال برنامه ریزی داشته باشیم و توجه کنیم هرشب یک یا چند نمایش روی صحنه برود مهمترین عاملی است که می تواند موجب پویایی جشنواره تئاتر استان شود.

حسن زاده بیان کرد: برگزاری جشنواره ها به خودی خود نمی تواند مردم را هنر تئاتر آشتی دهد و در سبدفرهنگی هر خانوار یک نمایش بگنجاند و باید در ابتدای امر یک پویایی رخ بدهد بعد جشنواره برگزار شود و رقابت سالم بین گروه های نمایشی استان رخ بدهد و اگر این مقوله را تنها به جشنواره استانی محدود کنیم به نتایج شایسته ای نخواهیم رسید.

وی با اشاره به حضور جوانان در جشنواره تئاتر استان قم گفت: اغلب کارگردانانی که در این جشنواره حضور دارند جوان هستند و این یکی از مزیت های این دوره به شمار می رود که می تواند گروه های نمایشی را در تولید آثار خلاقانه رشد دهد و حرکت رو به جلویی داشته باشند.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.