روزشمار شهدا| با خودکار بیت المال حتی یک امضا هم نمی‌زد

شهر بیست/ همیشه یک خودکار به جز خودکار سپاه در جیبش بود که اسمش را روی آن نوشته بود؛ با خودکار بیت المال حتی یک امضا هم نمی‌زد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روزشمار شهدا| با خودکار بیت المال حتی یک امضا هم نمی‌زد
شناسه : 13937 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، «بابا بیا تفنگ بازی کنیم، من ایرانی تو عراقی»، با اینکه خسته بود آمد، گفت: «ایرانیا نشانه گیریشون عالیه حتی با چشمای بسته». با قند سه دایره تو در تو در روی دیوار کشید؛ گفت:« حالا نشانه بگیر». چشمانم را بستم و دو انگشتم را به هم چسباندم و به سمت دیوار گرفتم. یک دفعه انگشتم را گاز گرفت و گفت: «هیچ وقت با چشم باز هم به دشمنت اعتماد نکن، چه برسه با چشمای بسته».

همیشه یک خودکار به جز خودکار سپاه در جیبش بود که اسمش را روی آن نوشته بود؛ با خودکار بیت المال حتی یک امضا هم نمی‌زد. یک شب پسرمان مریض شد، یک موتور تریل از طرف سپاه تحویلش بود، آقا ابراهیم با اینکه حال پسرمان خیلی بد بود، او را بغل کرد و  پیاده به سمت بیمارستان به راه افتاد تا اینکه یک ماشین گیرمان آمد.

ساعت ۲ با قطار برگشت، برای مهدی یک ماشین باری و برای فاطمه و آمنه عروسک خریده بود. گفت: «من دارم میرم، خودت میدونی و بچه‌ها، ازشون خوب نگهداری کن و بزار درسشونو ادامه بدن.» بهش گفتم این چه حرفیه! چندبار رفتی و سالم برگشتی، این بار هم مثل دفعات قبل. خندید، حتی نگذاشت بدرقه‌اش کنم و رفت…

آقا ابراهیم رزاقی جمکرانی سال ۶۴ در عملیات عاشورای ۲ به شهادت رسید. آقا ابراهیم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قطعه ۷، ردیف ۱۵، شماره ۱۴۱ میزبان مهمانان شهداست.

#کنگره_شهدای_قم

#۲۷_آبان

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.