نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز» در نقد بی‌توجهی به جایگاه اهل اندیشه است

شهر بیست/ کارگردان نمایش «مهندس واشینگ کلوز» گفت: این نمایش در نقد جامعه‌ای است که به سطحی نگری می‌رسد و اهل تفکر را نادیده می‌گیرد و کسانی که در این جامعه، بیشتر مورد ارج و قرب قرار می گیرند، اهل اندیشه نیستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز» در نقد بی‌توجهی به جایگاه اهل اندیشه است
شناسه : 12846 | انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳   پرینت

ابوالفضل بلغندر در حاشیه اجرای نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز» در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، اظهار کرد: مهندس واشینگ کلوز، هرمنوتیک زندگی امروز انسان‌ها و در نقد جامعه‌ای است که به سطحی نگری می‌رسد و اهل تفکر را نادیده می‌گیرد و کسانی که در این جامعه، بیشتر مورد ارج و قرب قرار می گیرند، اهل اندیشه نیستند.

وی تصریح کرد: معمولا عنوان می‌شود که برای رسیدن به پیشرفت، انسان‌ها باید تلاش کنند اما گاهی اوقات شرایط و بستر به گونه‌ای پیش می‌رود که در جامعه، توجه لازم به استعدادها نمی‌شود و اجازه بروز و ظهور استعدادهای اهل اندیشه را نمی‌دهد.

کارگردان «مهندس واشینگ‌کلوز» با بیان اینکه این نمایش از ۱ تا ۱۵ مهرماه در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود، افزود: بعد از قم، برای اجرای عمومی در تهران اقدام خواهیم کرد و امیدواریم مردم و هنرمندان از این نمایش استقبال کنند.

خاطرنشان می‌شود در خلاصه داستان این نمایش که در بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان قم حضور دارد، آمده است: «انسان بودن سخت‌ترین رویایی است که یک حیوان می‌تواند آرزویش را داشته باشد…»

علی مقدم، احمد علیئی، ابوالفضل احمدی و صدیقه مشایخی در نمایش «مهندس واشینگ‌کلوز» به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش از ۱ تا ۱۵ مهرماه از ساعت ۲۱ در خانه نمایش قم به نشانی انتهای بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان علوی، کنار گذر تالار مدائن، ابتدای کوی ۴٩ (کوی بیمارستان امام رضا(ع))، فرعی اول سمت چپ به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر و رزرو بلیط می‌توانند با شماره تلفن ٠٩٠١٣۶٨۵٩۶٠ تماس حاصل کرده یا از طریق وب‌‎سایت www.bilitama.com اقدام به خرید بلیط کنند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.