انجام بیش از ۹۸۰ هزار مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی قم

شهر بیست/ مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم از انجام بیش از ۹۸۰ هزار بار مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان قم در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انجام بیش از ۹۸۰ هزار مراجعه به مراکز درمانی تأمین اجتماعی قم
شناسه : 12436 | انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، داوود علیمحمدی با اشاره به رشد ۵ درصدی مراجعه در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مراکز درمانی تأمین اجتماعی قم اظهار داشت: بیمه شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی در مدت یاد شده برای دریافت خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی بیش از ۹۸۰ هزار بار به چهار مرکز درمانی تأمین اجتماعی استان قم مراجعه نموده‌اند.

وی گفت: بیمه شدگان بیش از ۳۶۴ هزار بار به پزشکان عمومی، ۵۸ هزار بار به پزشکان متخصص، ۱۱ هزار بار به دندانپزشکان و بیش از ۵۳۷ هزار بار به بخش‌های پاراکلینیکی مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه کرده‌اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم در ادامه گفت: سازمان تأمین اجتماعی در استان قم داری یک بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی به نام امام رضا(ع) است که در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار و ۹۸۴ نفر از خدمات بستری این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بیمار به جراحی نیاز داشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بخش‌های درمانی تأمین اجتماعی با تجهیزات مناسب و همکاری بیش از ۱۵۰ پزشک عمومی و متخصص و کادر مجرب بر اساس استانداردهای ملی اعتبار بخشی در بخش‌های مختلف تخصصی و با حداکثر ظرفیت و امکانات به بیمه شدگان و مراجعین شهرهای همجوار خدمات خود را ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.