ویزیت رایگان ۲ هزار تن در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

شهر بیست/ مسئول فنی پایگاه درمانی صلواتی سیدالشهدا(ع) قم گفت: بیش از ۲ هزار تن در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در این درمانگاه ویزیت و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی به‌صورت رایگان بهره‌مند شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ویزیت رایگان ۲ هزار تن در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قم
شناسه : 12285 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید محمدحسن طاهایی افزود: این درمانگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها درمانگاه صلواتی استان در سطح تخصصی و فوق تخصصی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با مشارکت ۵۵ پزشک و پیراپزشک به‌صورت صلواتی به عزاداران و نیازمندان ارائه خدمت می‌کند.

وی با اشاره به سابقه فعالیت ۲۰ ساله این درمانگاه ادامه داد: این خدمات تخصصی و فوق تخصصی شامل اطفال، چشم‌پزشکی، داخلی، ارتوپدی، طب فیزیکی، تغذیه، اعصاب و روان، مامایی و همچنین گوش، حلق و بینی است.

مسئول فنی پایگاه درمانی صلواتی سیدالشهدا(ع) قم افزود: پزشکان استان همواره در قالب بسیج پزشکان و تیم‌های بهداشتی و درمانی تخصصی در تمام میدان‌هایی که نیاز به مشارکت آن‌ها باشد، حضورداشته و بدون چشم‌داشت به ارائه خدمت به مردم و نیازمندان می‌پردازند.

طاهایی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که نیازمند بودن مراجعه‌کنندگان به این پایگاه اثبات شود، درمان آن‌ها پس از تاسوعا و عاشورا نیز به‌صورت رایگان در مراکز درمانی قم ادامه خواهد یافت.

این پایگاه در دبیرستان دین و دانش خیابان ۱۹ دی هرساله در روزهای تاسوعا و عاشورا مستقر می‌شود و با حضور متخصصان رشته‌های مختلف به ارائه خدمات به‌صورت رایگان می‌پردازد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.