۲۵ مدال کشوری توسط ورزشکاران بدنساز قم کسب شد

شهر بیست/ رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم گفت: سال گذشته ۲۵ مدال کشوری شامل ۱۰ طلا، ۸ نقره و ۷ برنز توسط ورزشکاران بدنسازی این استان کسب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۵ مدال کشوری توسط ورزشکاران بدنساز قم کسب شد
شناسه : 9041 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده در مجمع سالیانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه در سال ۹۷، ۷۴ تن از داوران، ورزشکاران و مربیان استان به مسابقات کشوری اعزام شدند، اظهار داشت: قم در این سال موفق به کسب رتبه سوم مسابقات پرس سینه کشوری شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶ مسابقه داخلی در استان قم برگزار شد، گفت: رشته‌های بادی کلاسیک، فیزیک و فیزیک کلاسیک، پرس سینه بدون وزنه و همچنین مسابقه قوی‌ترین مردان از جمله این مسابقات بود که ۵۱۷ شرکت کننده در آنها حضور داشتند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم، ادامه داد: نخستین دوره مربیگری درجه سه با حضور ۲۳ تن در سال جاری برگزار شد که با این دوره ۷ تن به تعداد مربیان استان افزوده شد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره تخصصی درجه سه بانوان، دوره مربیگری درجه ۳، برگزاری ۹ سمینار آموزشی، ۱۳۰ بازدید از باشگاه‌ها، ایجاد بانک اطلاعاتی ورزشکاران، مربیان و داوران قم و همچنین اعزام ۱۱ تیم به مسابقات قهرمانی کشور از جمله اقدام‌های صورت گرفته این هیئت در سال ۹۷ بود.

آمده با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد باشگاه‌ها و مربیان فعال در این رشته ورزشی ادامه داد: نظارت بر عملکرد مربیان به صورت هدفمند و جدی‌تر در سال جاری دنبال می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم، اظهار داشت: ۴ هزار و ۷۹۰ ورزشکار بیمه شده ذیل این هیئت مشغول فعالیت هستند که با ساماندهی فعالیت باشگاه‌ها پیش بینی می‌کنیم که این آمار تا پایان سال ۹۸ رشد چشمگیری داشته باشد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.