احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح جدید در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های مهم شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، گفت: احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح مانند بلوار شهید کبیری به شهر قائم، بلوار حافظ و ریل آهن، میدان سپاه، تقاطع فردوسی به صدوقی و کیوانفر به خیابان امام خمینی(ره) از مهم‌ترین این طرح‌هاست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح جدید در قم
شناسه : 83177 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه شهرداری در توسعه سرانه فضای سبز، اظهار داشت: در راستای توسعه سرانه‌های تفریحی در سال جاری، ۱۸ بوستان جدید در این شهر ساخته خواهد شد و ۱۴ بوستان موجود نیز توسعه پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با تمرکز بر فضای سبز محلی و پیراشهری و کمربند سبز، سرانه فضای سبز شهری قم در سال جاری از ۲۱ مترمربع به‌ازای هر شهروند عبور خواهد کرد.

تملک ۱۴ هزار مترمربع از باغات شهر قم

رضاخانی با اشاره به برنامه شهرداری در احیای باغات باقی‌مانده شهر قم، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع از باغات موجود در شهر قم تملک خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بیان کرد: در راستای توسعه استفاده از پساب در فضای سبز نیز امسال ۲۵ هزار متر طول احداث شبکه انتقال آب خام به همراه ۴۵۵ هزار مترمربع نیز شبکه آبیاری تحت‌فشار به اجرا در خواهد آمد.

احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح جدید در قم

وی با اشاره به برنامه‌های مهم شهرداری قم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، گفت: احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح مانند بلوار شهید کبیری به شهر قائم، بلوار حافظ و ریل آهن، میدان سپاه، تقاطع فردوسی به صدوقی و کیوانفر به خیابان امام خمینی(ره) از مهم‌ترین این طرح‌هاست.

رضاخانی ادامه داد: با پیش‌بینی بودجه چهار هزار میلیارد ریالی طی سال جاری برای خرید و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ۸۰ ایستگاه جدید در قم احداث خواهد شد.

نوشته های مشابه
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.