جمع‌آوری ۱۸۰۰ تابلو تبلیغاتی غیرمجاز در قم

رئیس اداره پیشگیری اداره کل رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۸۰۰ تابلوی تبلیغات غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری‌شده که ۳۰۰ مورد آن مربوط به تبلیغات بادبانی و ساحلی بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمع‌آوری ۱۸۰۰ تابلو تبلیغاتی غیرمجاز در قم
شناسه : 79528 | انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید علی جلالی در گفت‌وگویی با اشاره به ابعاد مختلف فعالیت‌ها و اقدامات تخلفات شهری، اظهار داشت: در مجموع هر اقدامی که تضییع کننده حقوق شهروندان، سلامت روانی، سیما و منظر شهری، نازیبایی و …. باشد، تخلف به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مصادیق مختلفی برای تخلفات شهری مانند سد معبر، تابلوهای تبلیغات، تخلفات ساختمانی، تکدی گری و…. وجود دارد، ابراز کرد: نصب تابلوهای تبلیغات سیار در ابعاد و رنگ‌های مختلف که توسط کسبه نصب می‌شود نیز مصداقی از تخلفات شهری است.

رئیس اداره پیشگیری اداره کل رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: با این اقدام ضمن عدم رعایت حقوق عابران و تضییع حقوق دیگر کسبه، سبب سدمعبر، نازیبایی، ترافیک شهری، برهم خوردن تمرکز رانندگان و بروز تصادفات می‌شوند.

وی یکی از انواع این تبلیغات را تبلیغات بادبانی یا ساحلی برشمرد و افزود: این نوع تبلیغات نیز مصداق تابلوهای سیار غیرمجاز بوده و طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، با این تبلیغات برخورد و آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

جلالی با تأکید بر اینکه متأسفانه شاهد گسترش این مدل تبلیغات در سطح شهر هستیم، یادآور شد: مناطق هشت‌گانه شهری برای این موضوع آیین‌نامه داشته و قطعاً با آن برخورد خواهند کرد.

به گفته جلالی، از ابتدای سال تاکنون هزار و ۸۰۰ تابلوی تبلیغات غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری‌شده که ۳۰۰ مورد آن مربوط به تبلیغات بادبانی و ساحلی بوده است.

نوشته های مشابه
انتقاد معاون شهردار قم از عدم اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور
پروژه شهید کاظمی توسط بانک مرکزی تعیین تکلیف شود
لزوم تأمین منابع مالی مونوریل از اراضی ۷۴ هکتاری
پروژه مونوریل توجیه فنی و اقتصادی ندارد/ ادامه مونوریل تا پردیسان نیازمند مطالعات کارشناسی است
دوره‌های آموزش تولید گل‌وگیاه در قم برگزار می‌شود
توان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.