توصیه نماینده آیت‌الله سیستانی به شهردار قم/ از توهین‌ها و مانع‌تراشی‌ها نترسید

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با قدردانی از توسعه شهر قم در دوران حضور سقائیان‌نژاد در شهرداری قم، گفت: شما قدم‌های مثبتی در شهر قم برداشته‌اید که گذر زمان برکات و اثرات آن را نشان می‌دهد؛ امروز شاید مردم تأثیر زیادی روی زندگی‌شان احساس نکنند اما به‌مرور این خدمات را درک می‌کنند، در این مسیر نباید از مانع‌تراشی‌ها و توهین‌ها ترسید، بلکه با خلوص نیت ادامه داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توصیه نماینده آیت‌الله سیستانی به شهردار قم/ از توهین‌ها و مانع‌تراشی‌ها نترسید
شناسه : 67329 | انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳   پرینت

 به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران شهرداری قم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و روند اجرای پروژه‌های مختلف و توسعه شهر قم، اظهار داشت: در برهه‌ای حدود ۲۰ سال پیش، قم از نظر فضای سبز بسیار کمبود داشت که با برنامه‌های اجرایی در این دوره مدیریت شهرداری، شاهد رشد قابل‌توجه فضای سبز هستیم.

وی تصریح کرد: امروز به برکات خدمات انجام‌شده، ۲۱ مترمربع سرانه فضای سبز بسیار اقدام مهم و اساسی است و این خدمات ارزش زیادی دارد و میزان فضای سبز فعلی قابل‌توجه است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه خرید و تأمین خودروی برقی در اطراف حرم برای جابه‌جایی مسافران نیز قدم مهمی در تسهیل تردد شهروندان و زائران به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) است، عنوان کرد: باید با همت و تلاش مضاعف زمینه تردد سالمندان در هسته مرکزی شهر تا حرم مطهر فراهم شود و دراین‌باره می‌توان قدم‌های مثبتی برداشت.

توصیه نماینده آیت‌الله سیستانی به شهردار قم/ از توهین‌ها و مانع‌تراشی‌ها نترسید

وی با تأکید بر اینکه اقدامات شهرداری و خدمت به مردم خصوصیات خاص خودش را دارد و در کشورها این مسئولیت با یکدیگر فرق دارد، اما از اهمیت زیادی در خدمت به مردم برخوردار است، گفت: کسی که موفق به خدمت به مردم می‌شود عنصری مهم است؛ شهرداری، نهادی مردمی و با نظارت مجموعه‌های مردمی اعم از شورای شهر است.

شهرستانی ادامه داد: اینکه شهرداری‌ها برای مردم قدمی در راستای توسعه برمی‌دارند خوشحال‌کننده است، به شرطی که امکانات و همراهی از سوی مقامات باشد؛ شهردار قم از چهره‌های موفقی و مثبتی بوده‌اند و قدم‌های مهمی برای این شهر برداشته است.

وی با بیان اینکه خدمت در عتبات عالیات و شهرهای مذهبی و اجرای پروژه‌های مختلف، برکات ماندگاری دارد و هر قدمی که در قم برداشته شود ماندگار است، افزود: شهرداری، قدم‌های ارزشمندی برای قم و زائران و شهروندان برداشته است، در این مسیر نباید از مانع‌تراشی‌ها و توهین‌ها ترسید، بلکه با خلوص نیت ادامه داد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران عنوان کرد: شما قدم‌های مثبتی در شهر قم برداشته‌اید که گذر زمان برکات و اثرات آن را نشان می‌دهد؛ امروز شاید مردم تأثیر زیادی روی زندگی‌شان احساس نکنند اما به‌مرور این خدمات را درک می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این قدم‌ها برای آخرت نیز ثبت می‌شود و هم در دنیا برکات آن را مشاهده می‌کنید، مطرح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن، مانع‌تراشی و برنامه‌ریزی برای عدم موفقیت است تا چنین گام‌هایی برای مردم برداشته نشود و ذهنیت‌ها منفی بماند.

شهرستانی اضافه کرد: در مجموع، کارهای خوبی از شهرداری قم ثبت‌شده است و بدانید تمجید و اهانت همیشه در مسیر است و باید خالصانه با خدا معامله کرده و کارها به‌گونه‌ای باشد که مورد رضایت خدا و حضرت معصومه باشد.

وی اظهار داشت: نباید فراموش کنیم نیت خدمت به مردم اجر و پاداش زیادی دارد و در اعمال ثبت می‌شود و ما در قم هستیم و معنویت آن زیاد است و نباید این کارها را دست‌کم گرفت.

نوشته های مشابه
تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.