رئیس هیئت تکواندوی قم:

افزایش علاقه‌مندی عمومی به رشته تکواندو در قم/ ۴۰ درصد مربیان تکواندوی قم از بانوان هستند

شهر بیست/ رئیس هیئت تکواندوی استان قم از افزایش علاقه‌مندی عمومی به رشته تکواندو در قم خبر داد و گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته تکواندوی قم در سال ۹۷ به بالاترین میزان خود رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش علاقه‌مندی عمومی به رشته تکواندو در قم/ ۴۰ درصد مربیان تکواندوی قم از بانوان هستند
شناسه : 5367 | انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، محمد جمشیدی اظهار کرد: سال ۹۷ برای تکواندوی قم سال پرباری بود و می‌توان گفت تکواندوی قم در سال گذشته به بخش مهمی از اهداف خود دست پیدا کرد که ساختار این اهداف بر توسعه فیزیکی خانه تکواندو، افزایش آمار مربیان و ورزشکاران و کسب نتیجه در مسابقات رده‌های مختلف کشور استوار بود.

وی افزود: اتفاق مهم و شیرینی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم افزایش علاقمندی عمومی به رشته تکواندو در قم است به طوری که آمار ورزشکاران سازمان یافته تکواندوی قم در سال ۹۷ به بالاترین میزان خود در تمام ادوار رسید و اکنون این رقم در حال نزدیک شدن به آمار ۵ هزار نفری است که تاکنون سابقه نداشته است.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: این افزایش و اقبال عمومی در عین اینکه خبر خوشی برای آینده تکواندوی قم است مسئولیت ما را دشوارتر می‌کند زیرا باید به خانواده‌ای بزرگ‌تر خدمات ارائه دهیم و مربیان ما در این زمینه نقشی مهم و کلیدی ایفا می‌کنند.

جمشیدی بیان داشت: تعداد مربیان فعال تکواندوی قم در سال ۹۷ نزدیک به ۱۳۰ مربی بوده است که ۶۰ درصد این تعداد را مربیان مرد تشکیل می‌دهند و با ورود تعداد مربیان پذیرفته شده در آزمون سال ۹۷، تعداد مربیان تکواندوی قم به رقمی در حدود ۲۰۰ نفر خواهد رسید اما حتی یک جامعه ۲۰۰ نفری را برای تکواندوی قم کافی نمی‌دانیم و ظرفیت کنونی قم بیش از این مقدار است.

وی عنوان کرد: در بخش مربیگری، حضور مربیان شاخص و سازنده تکواندوی مرد و زن ایران در قم و استخدام آنها برای استعدادیابی و برنامه تمرینی ویژه برای نفرات مستعد آینده تکواندوی قم در بخش قهرمانی را متحول می‌کند. ما در مقطعی قرار گرفته‌ایم که باید حاصل زحمات ۵ سال اخیر خود را ببینیم و به همین دلیل بر کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ تاکید داریم.

وی عنوان کرد: با ساماندهی خانه تکواندوی استان قم و هزینه قابل توجهی که در سال ۹۷ برای دیوارکشی و محوطه سازی این سالن انجام شد فضای خانه تکواندو به عنوان مرکز اصلی فعالیت‌های این رشته در قم آبرومند شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.