لزوم معرفی شخصیت‌های فرهنگی قم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: روز قم فرصتی برای معرفی شخصیت‌های فرهنگی و شهدای قم به جوانان است تا بتوانیم شاهد ارتقا فرهنگ شهروندی در جامعه بوده و جوانانی فرهیخته تربیت کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم معرفی شخصیت‌های فرهنگی قم
شناسه : 43567 | انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حامد حجتی با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز ورود پر خیروبرکت حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم و گرامیداشت «روز قم»، اظهار کرد: باید از جهات مختلف به حضور حضرت معصومه(س) این بانوی مکرمه در شهر قم پرداخته شود.

وی، نام شهر قم را متبرک به نام حضرت معصومه(س) دانست و افزود: باید در شهر قم فضاهای مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی تربیتی بانوان و جوانان ایجادشده تا بتوانیم کرامات و خصوصیات اخلاقی وی را به‌عنوان الگویی شاخص آموزش دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، ایجاد انگیزه برای جوانان در شرکت در برنامه‌های فرهنگی را دغدغه‌ای مهم دانست و ابراز کرد: امیدواریم برنامه‌هایی مانند نواخته شدن زنگ روز قم در مدرسه استثنایی ابابصیر بتواند اتفاقات خوب و شادی‌آفرینی را برای بچه‌های باهوش و توانمند این مدرسه ایجاد کند.

وی به لزوم معرفی شخصیت‌های برجسته علمی فرهنگی شهر قم نیز اشاره کرد و گفت: روز قم فرصتی است برای معرفی شخصیت‌های علمی فرهنگی و همچنین شهدای قم به جوانان تا بتوانیم شاهد ارتقا فرهنگ شهروندی در جامعه بوده و جوانانی فرهیخته تربیت کنیم.

نوشته های مشابه
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.