بهره‌برداری از ۵ بوستان شهری در پردیسان

سرپرست منطقه ۸ شهرداری قم از بهره‌برداری پنج بوستان در این منطقه طی سال جاری خبر داد و گفت: سال ۹۹ سال انقلاب درختکاری بود و حدود ۲۵ هکتار در این منطقه درخت کاشته شد و به‌زودی شهروندان این منطقه شاهد یک شهر سبز خواهند بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری از ۵ بوستان شهری در پردیسان
شناسه : 33613 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی کاشت چند هزار اصل درخت در هفته درختکاری را موردتوجه قرار داد و گفت: خوشبختانه و به همت مسئولان حوزه فضای سبز با کاشت نهال‌های متعدد در منطقه پردیسان، به‌زودی شهروندان این منطقه شاهد یک شهر سبز خواهند بود.

رمضانی با تأکید بر اینکه بیماری کرونا حلاوت و شیرینی استفاده از بوستان‌ها را از مردم سلب کرده، تصریح کرد: طبق روال سال‌های گذشته، همکاران ما به نحو شایسته‌ای از درختان نگهداری کرده و در هرس کردن، آبیاری و نگهداری از درختان اهتمام ویژه دارند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۵ بوستان در منطقه ۸ در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: شهر قم در ایام درختکاری به‌شدت پویا و فعال بوده و مسئولان منطقه تمام تلاش خود را در راستای سبز نگه‌داشتن چهره شهر به‌کاربرده‌اند.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری قم با تأکید بر کاشت بیش از ۷ هکتار درخت در حاشیه بلوار امامت در سال جاری، بیان کرد: بوستان محله یک ۵ هکتار، بوستان محله عترت ۳ هکتار، بوستان محله ۳ به مساحت ۳ هکتار، محله ۵ به مساحت ۲ و نیم هکتار، در محله ۷ حدود یک هکتار است.

رمضانی با ابراز خرسندی از اهتمام مدیران شهری در کاشت درخت و کسب رتبه سوم شهر سبز در بین کلان‌شهرها را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال ۹۹ سال انقلاب درختکاری در قم بوده و تنها حدود ۲۵ هکتار درخت در منطقه هشت شهرداری قم کاشته شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.