اعلام کناره‌گیری نماینده فوتبال قم از مسابقات لیگ دسته سوم/ اداره‌کل ورزش و جوانان یک ریال هم کمک نکرد

مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم با بیان اینکه از ادامه مسابقات در لیگ دسته سوم و رده امید انصراف داده، گفت: اداره کل ورزش و جوانان به این باشگاه تاکنون یک ریال هم کمک نکرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام کناره‌گیری نماینده فوتبال قم از مسابقات لیگ دسته سوم/ اداره‌کل ورزش و جوانان یک ریال هم کمک نکرد
شناسه : 33134 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، سید محمد طباطبایی با بیان اینکه شرایط برای ادامه تیم داری در رده سنی بزرگسالان و امید در استان قم مناسب نیست، گفت: انصراف کناره گیری تیم‌های بزرگسالان و امید این باشگاه از مسابقات کشوری را اعلام می‌کنم.

مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم با اشاره به شرایط موجود در قم و شرایط بد اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه سوهان محمد قم؛ از ادامه مسابقات در رده بزرگسالان در لیگ دسته سوم کشور و رده امید در لیگ دسته اول کشور انصراف داده و شرکت نخواهیم کرد، افزود: باشگاه سوهان محمد به تعهدات خود در تمامی مسائل عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کناره گیری از مسابقات کشوری به دلیل عدم حمایت مسئولین است، ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه ما در رده‌های بزرگسالان و امید تاکنون «صفر ریال» کمک مالی کرده و تمامی هزینه‌های اعزام به شهرستان‌ها، میزبانی‌ها و … را خودمان پرداخت کرده‌ایم.

طباطبایی با بیان اینکه در سال گذشته به نماینده قم در مسابقات دسته سوم کشور مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیون تومان از طرف اداره ورزش و جوانان کمک شده بود و انتظار می‌رود با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی، کمک‌های مالی شامل باشگاه ما هم بشود، گفت: تعجب می‌کنم تا این لحظه به تیمی که نتایج خوبی را کسب کرده و بعد از سال‌ها به عنوان نماینده قم تجربه حضور در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب کرده، کمک مالی نشده است.

وی در پایان افزود: کناره گیری از مسابقات بزرگسالان و امید کاملاً جدی است و در صورتی که حمایت نشویم دیگر ادامه نخواهیم داد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.