اعتراف سارقان سیم شبکه برق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند سارقان سيم شبکه برق در قم و اعتراف متهمان به ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: سارقان در ساعات اوليه صبح و با يک دستگاه خورو وانت در محل های مورد نظر حضور یافته و در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت سيم‌های برق کرده و متواری می‌شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعتراف سارقان سیم شبکه برق در قم
شناسه : 32690 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم های برق از بخش های تابعه استان قم از جمله حوزه خلجستان و سلفچگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: سارقان در ساعات اولیه صبح و با یک دستگاه خورو وانت در محل های مورد نظر حضور یافته و در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت سیم های برق کرده و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت حوزه خلجستان، متهم اصلی را شناسایی و دستگیر کردند و پرونده نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری سایر اعضای باند سرقت، در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار میرفیضی افزود: در ادامه با تلاش های صورت گرفته ۲ تن از همدستان وی و همچنین یک نفر مال‌خر اموال سرقتی، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان در تحقیقات کارآگاهان به ۳۰ فقره سرقت سیم شبکه برق استان اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.