تأمین نیازهای اساسی پروژه‌های عمرانی با تولیدات ملی

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت حمایت از تولیدات ملی از توان تأمین نیازهای اساسی پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی به‌وسیله تولیدات داخلی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأمین نیازهای اساسی پروژه‌های عمرانی با تولیدات ملی
شناسه : 32329 | انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اهمیت استفاده از تولیدات ملی در پروژه‌های شهری و تقویت تولیدکنندگان ایرانی، اظهار داشت: با تلاش‌هایی که انجام‌شده است امروز در تولید ملی به‌جایی رسیده‌ایم که بتوانیم نیازهای اساسی پروژه‌های راه‌سازی را تأمین کنیم و حالا در این جایگاه ماندن خیلی مهم است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: شرایط کشور و اعمال تحریم‌ها تولیدات کشور را به سمتی برده است که برخی از نیازهای خودمان را در داخل کشور تأمین کرده‌ایم اما باید دقت کنیم که شرایط کشور در سال‌های آینده و کاهش احتمالی تحریم‌ها، ما را از تولید ملی دور نکند.

حلوایی زاده ادامه داد: باید دقت کنیم که اگر بخشی از تحریم‌ها برداشته شد به این فکر نیفتیم که تجهیزات پروژه‌های عمرانی را باقیمت پایین‌تر وارد کنیم چراکه این باعث می‌شود صنعت داخل دوباره ضربه بخورد.

وی با تأکید برافزایش اشتغال‌زایی درنتیجه حمایت تولید ملی، تصریح کرد: اشتغال‌زایی با شرایط فعلی زیاد شده و بیشتر هم خواهد اما هر اتفاقی که در آینده در روابط کشورها رقم بخورد نباید بگذاریم محصولاتی که خودمان باکیفیت خوب تولید می‌کنیم به کشور وارد شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.