کاهش بار ترافیکی بلوار خلیج‌فارس با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج)

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: با بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج)، بار ترافیکی در کمربندی امام علی(ع)، بلوار خلیج‌فارس و بلوار طالقانی در محدوده تقاطع کاهش یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش بار ترافیکی بلوار خلیج‌فارس با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج)
شناسه : 31750 | انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج)، اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) شاهد کاهش بار ترافیکی در کمربندی امام علی(ع) ، بلوار خلیج‌فارس و بلوار طالقانی در محدوده تقاطع هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بابیان اینکه درنتیجه احداث این پروژه در هیچ ایامی شاهد بار ترافیکی نخواهیم بود، افزود: قبل از احداث این تقاطع غیرهمسطح شاهد ترافیک بودیم به‌طوری‌که در بلوار خلیج‌فارس ترافیک پس می‌زد.

حلوایی زاده با اشاره به اینکه برای کاهش بار ترافیکی در سطح صفر هم تمام دسترسی‌ها تأمین‌شده است، تأکید کرد: حتی خودروها نیاز نیست چپ‌گرد در سطح میدان انجام بدهند و دوربرگردان‌ها به این منظور تعبیه شده است.

وی با اصلاحات دیگر انجام‌شده همزمان با احداث پروژه هم اشاره کرد و گفت: همزمان با احداث پروژه در سطح صفر نیز تمام خرابی‌های آسفالت اصلاح و خود میدان روکش آسفالت شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از در نظر داشتن ضرورت‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی حین اجرای پروژه نیز خبر داد و گفت: نهرهای آب سطحی نیز حین اجرای پروژه احداث شد و با توجه به قدیمی بودن میدان تقریباً در تمام ‌مسیر آن معارضات تأسیساتی وجود داشت که جابه‌جایی آنها هزینه‌های میلیاردی برای شهرداری به همراه داشت.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.