۱۶ بوستان قم فرش خزان می‌شوند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ایجاد معبر پاییزی در ۱۶ بوستان منتخب سطح شهر خبر داد و گفت: در این بوستان‌ها، برگ‌های درختان خزانی جمع‌آوری نشده و رهاسازی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۶ بوستان قم فرش خزان می‌شوند
شناسه : 29420 | انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به آغاز فصل سرما و تغییر چهره شهر اظهار داشت: با توجه به اقتضائات فصل پاییز و لزوم زیباسازی و خاطر انگیزی بوستان‌ها اقدامات لازم در دستور کار قرارگرفته است.

وی استفاده از برگ‌های پاییزی را در زیباسازی بوستان‌ها بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: ایجاد جلوه‌های بصری و صوتی با استفاده از برگ‌های پاییزی و عدم جمع‌آوری و انتقال برگ درختان خزان‌دار و رهاسازی آن در عرصه فضای سبز انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: از بیست و ششم آبان ماه، ۱۶ بوستان شاخص مناطق هشت‌گانه انتخاب‌شده و برگ‌های درختان خزانی در آن جمع‌آوری نشده و رهاسازی می‌شود.

وی با تأکید بر نظافت و جمع‌آوری پسماندها به‌صورت مستمر گفت: تعدادی از بوستان‌ها عبارت است از بوستان حضرت مهدی (عج)، بوستان کودک در منطقه ۱، بوستان شفق، بوستان صبا در منطقه ۲ و بوستان شهید بنیادی و بوستان نسیم منطقه ۳ که انتخاب‌شده‌اند.

جوادیان ادامه داد: بوستان علوی، بوستان خاطره در منطقه ۴، بوستان ولیعصر(عج)، بوستان بصیرت در منطقه ۵، بوستان شهریار، بوستان نرگس در منطقه۶، بوستان صدر، بوستان بانوان نجمه در منطقه ۷ و بوستان انقلاب اسلامی و بوستان پردیس در منطقه ۸ نیز انتخاب‌شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.