اهمیت انضباط شهری پیرامون حرم مطهر/ ترافیک هسته مرکزی شهر آرام‌سازی می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه هفت قم با اشاره به حساسیت‌های هسته مرکزی شهر، اولویت نخست شهرداری را ساماندهی فضاهای پیرامون حرم و آرام‌سازی ترافیکی دانست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهمیت انضباط شهری پیرامون حرم مطهر/ ترافیک هسته مرکزی شهر آرام‌سازی می‌شود
شناسه : 28115 | انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به وضعیت هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: همواره بی‌نظمی در هسته مرکزی شهر، یکی از مهم ترین مسائل و مشکلات شهرداری منطقه هفت بوده است که در سال‌های گذشته اقدامات ویژه‌ای در این رابطه انجام شده است اما امروز هم کمابیش شاهد این بی نظمی هستیم.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اهمیت ویژه این منطقه در مدیریت شهری، افزود: منطقه هفت به دلیل موقعیت ویژه و قرارگیری حرم حضرت معصومه(س) در آن اهمیت ویژه‌ای دارد و مردم و مسئولان نیز در هسته مرکزی شهر انتظارات بیشتری از مدیریت شهری دارند.

متین‌فر با تاکید بر تلاش شهرداری در ساماندهی بی نظمی در هسته مرکزی شهر، تاکید کرد: پروژه‌های مختلفی از جمله پیاده راه‌سازی برای ساماندهی این بخش از شهر انجام شده و در دست اقدام است، یکی از نمونه‌های موفق این اقدامات پیاده راه ارم بوده است که اگر چه در ابتدا با مخالفت‌هایی از سوی مردم و مسئولان و علما مواجه شده بود اما باتوجه پایشی که بعد از اجرای پروژه انجام شد، توانسته رضایت حداکثری را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت یک شهرداری منطقه هفت فضاها و بافت پیرامون حرم است، تصریح کرد: به دلیل حساسیت ویژه هسته مرکزی شهر هر گونه اقدامی در این منطقه گاهی با اعتراض‌هایی همراه است در حالی که هر پروژه‌ای نیاز به صبوری دارد.

شهردار منطقه هفت قم با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی درست و به موقع از پروژه‌ها و برنامه‌های شهری، تاکید کرد: اگر مردم به موقع و درست در جریان پروژه‌ها قرار بگیرند و زمان‌بندی دقیقی از  اتمام پروژه دریافت کنند، بیشتر همراهی خواهند کرد و چالش کمتری در اجرای پروژه برای شهرداری هم به وجود خواهد آمد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.