بهره‌برداری از بوستان بانوان منطقه یک قم تا شهریورماه/ شهرک جهاد بازگشایی می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه یک قم گفت: بوستان بانوان روبه‌روی گلزار شهدا، با وجود مشکل تملک تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری از بوستان بانوان منطقه یک قم تا شهریورماه/ شهرک جهاد بازگشایی می‌شود
شناسه : 23792 | انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به تکمیل بازگشایی پروژه شهرک جهاد در این منطقه، اظهار داشت: اگر بلوار روحانی بازگشایی شود، بخش زیادی از پروژه به اتمام می‌رسد و در حال تملک در این محدوده هستیم و امسال اعتبار خوبی به آن تخصیص‌یافته است.

ترکمن تصریح کرد: سال قبل همکاری خوبی برای تملک مالکین در این پروژه انجام نشد که پس از پیگیری‌های زیادی تملک‌ها به سرانجام رسید و قرار شده پست برق نیز جابه‌جا شود تا ۱۰۰ درصد پروژه به اتمام برسد تا شهرک جهاد بازگشایی شود.

وی در مورد احداث خروجی شهرک شهید محلاتی، ابراز کرد: در این پروژه مشکلاتی بین شهرداری و اداره راه وجود دارد و قسمت‌هایی اجرایی شده و در ادامه نیاز به توسعه و تملک دارد، زیرا یک لاین خارج از محدوده بوده و هنوز تائید نشده است.

شهردار منطقه یک قم خاطرنشان کرد: اگر این بخش از پروژه به تائید برسد عملاً پروژه به اتمام می‌رسد که در حال حاضر نیز عمده کار و تأسیسات انجام‌شده است، در این راستا بزرگراه امام علی(ع) به سمت محلاتی ورودی پروژه هست و از منطقه ۵ ورودی به سمت محلاتی بوده و فقط خروجی از سمت منطقه یک به سمت ۷۲ تن با مشکلاتی مواجه است که در دست اجرا قرار دارد.

رحیمی عنوان کرد: در سال جاری بوستان بانوان روبروی گلزار شهدا، در منطقه یک قم به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح نیز مشکل تملکی دارد اما قسمت عمده تملک شده است و بخشی باقی‌مانده که باید دیوارکشی به اتمام برسد اما داخل بوستان در سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.