فراخوان جذب مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منتشر شد

شهر بیست/ فراخوان دعوت به همکاری و جذب مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منتشر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان جذب مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منتشر شد
شناسه : 23789 | انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بر اساس اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، این مرکز با دارا بودن سابقه ۵۰ ساله در نقاط مختلف شهر قم، با هدف کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان، فعالیت های متنوع فرهنگی، دینی، هنری، ادبی و علمی را اجرا می‌کند.

کانون پرورش فکری قم در راستای اهداف سازمانی و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین ارتقای سطح دانش و مهارت مخاطبان بزرگسال و سایر علاقه‌مندان در نظر دارد، کارگاه‌های تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان، والدین، مربیان و اعضای ارشد برگزار کند و بر این اساس، از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

پایبندی به اصول اخلاقی و کاری تعیین شده توسط سازمان، عدم سابقه کیفری، داشتن روحیه کار تیمی، خلاقیت در کار، انعطاف پذیر، مسئولیت‌پذیر، علاقه‌مند به یادگیری مستمر، انتقادپذیر، دقیق، صبور و توانایی ارتباط مناسب و موثر با مخاطب از جمله ویژگی‌های عمومی افراد واجد شرایط برای همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به شمار می‌رود.

همچنین داشتن تخصص در حوزه فعالیت‌های کار با کودک و نوجوان (رده سنی ۵ تا ۱۷ سال) و آموزش مربیان و والدین، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی در رشته های فرهنگی هنری ادبی و علمی و یا دارا بودن درجه هنری مرتبط، آمادگی برای تدریس در شیفت صبح یا عصر در مراکز کانون، داشتن حداقل ۲ سال سابقه تدریس در حوزه فعالیت‌های تخصصی و دارا بودن حداقل ۲۳ سال و حداکثر ۵٠ سال سن از جمله شرایط اختصاصی برای جذب مربیان کانون پرورش فکری در قم است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای جزئیات بیشتر و ثبت‌نام فرم همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به سایت این مرکز به نشانی http://qom.kpf.ir مراجعه کنند یا بر روی (اینجا) کلیک کنند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.