هرگونه چادر زدن در بوستان‌های قم ممنوع است

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم از ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌ها و پارکینگ‌های سطح شهر در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هرگونه چادر زدن در بوستان‌های قم ممنوع است
شناسه : 22917 | انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به‌روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه و احتمال افزایش سفرها به قم، اظهار داشت: با توجه به برگزار نشدن سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتقال این ویروس احتمال افزایش سفر به شهر قم افزایش‌یافته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از ابلاغ دستورالعمل‌های جدید برای پذیرایی از مسافران و زائران خبر داد و افزود: با توجه به‌احتمال افزایش موج دوم سفرهای تابستانی به قم بوستان‌های سطح شهر آماده پذیرایی از مسافران و زائران است.

سامع با تأکید بر ممنوعیت برپایی چادر در سطح بوستان‌ها، بیان کرد: به‌هیچ‌عنوان اجازه برپایی چادر به مسافران در بوستان‌ها داده نشده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد برخورد خواهد شد.

وی، برگزاری تجمع در سطح شهر و بوستان‌ها را نیز ممنوع اعلام و تصریح کرد: چادر زدن در کلیه پارکینگ‌های سطح شهر نیز ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت قوانین تصمیمات جدی‌تری در این حوزه گرفته می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم، دو محور مواصلاتی تهران – قم و سلفچگان را پرترافیک دانست و خاطرنشان کرد: تمام معابر و خیابان‌های شهر نیز برای روزهای ۱۴ خرداد و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و روز قیام ۱۵ خرداد سیاه‌پوش می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.