پرداخت رقم ناچیزی از جرائم رانندگی به شهرداری قم

شهر بیست/ مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه طبق ماده ۲۳ قانون راهنمایی و رانندگی قرار بوده که ۷۰ درصد جرائم در شهرها به شهرداری‌ها تعلق گیرد، اظهار کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته خصوصا سه سال گذشته رقم ناچیزی به شهرداری پرداخت شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت رقم ناچیزی از جرائم رانندگی به شهرداری قم
شناسه : 22009 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اصغر رنگرز جدی با بیان اینکه برای شهرداری بیش از ۳۰۰ وظیفه پیش‌بینی شده است، گفت: حفظ ایمنی شهر، حمل و نقل شهری، نگهداری فضای سبز، ایجاد و توسعه معابر و… جزو وظایف شهرداری است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه اگر مردم آگاهی کامل در خصوص اهمیت عوارض داشته باشند نسبت به پرداخت آن اقدام خواهند کرد، افزود: عوارض ساختمانی بیشترین نقش را در حوزه درآمدی شهرداری دارد.

رنگرز جدی بیان کرد: برای عوارض ساختمانی ۱۵ درصد تخفیف نقدی در نظر گرفته شده، برای پرداخت عوارض نوسازی در همان سال ۱۰ درصد عوارض خوش‌حسابی تعلق می‌گیرد و برای عوارض اصناف هم اگر در موعد مقرر پرداخت شود ۱۵ درصد تخفیف به صورت پلکانی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۲۳ قانون راهنمایی و رانندگی قرار بوده که ۷۰ درصد جرائم در شهرها به شهرداری‌ها تعلق گیرد، اظهار کرد: متاسفانه طی سالیان گذشته خصوصا سه سال گذشته رقم ناچیزی به شهرداری پرداخت شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم اضافه کرد: اگر به عنوان مثال سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان جرائم رانندگی وصول شده کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان به شهرداری پرداخت شده است.

رنگرز جدی در پایان گفت: کارخانجاتی هستند که دفاتر آنها در تهران است و آلودگی و مشکلات آنها برای قم است، اما مالیات و عوارض را تهران پرداخت می‌کنند و سه سال است که مصوبه مجلس عنوان کرده که باید پرونده‌ها جابه‌جا شود اما نتیجه کامل گرفته نشده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.