نرخ بیمه ورزشی سال ۹۹ ثابت ماند/ غرامت ۱۶۵ میلیونی نقص عضو

شهر بیست/ رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از ثبات نرخ بیمه ورزشی سال جاری و ارائه حداکثر تعهدات درمان به ورزشکاران و قهرمانان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نرخ بیمه ورزشی سال ۹۹ ثابت ماند/ غرامت ۱۶۵ میلیونی نقص عضو
شناسه : 21752 | انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، محمد گلفشان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در فعالیت اماکن و باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی، از تمام ورزشکاران و علاقمندان خواسته‌ایم همچنان در خانه مانده و فعالیت ورزشی انجام دهند و از خدمات این هیأت به صورت آنلاین استفاده کنند.

وی ادامه داد: از تمام ورزشکاران می‌خواهیم که با وجود تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی هرگز از بیمه ورزشی خود غافل نشوند و با مراجعه به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی www.ifsm.ir به صورت آنلاین بیمه ورزشی خود را انجام داده و از حداکثر تعهدات درمان بهره‌مند شوند.

*۲۰۰ هزار ریال نرخ بیمه ورزشی  سال ۹۹

گلفشان با بیان اینکه هزینه بیمه ورزشی در سال ۹۸ مبلغ ۲۰۰ هزار ریال بود، تاکید کرد: این مبلغ در سال ۹۹ هیچ‌ افزایشی ندارد و نرخ بیمه ثابت است، همچنین خدمات ارائه درمان مانند سال ۹۸ خواهد بود که بر این اساس سقف تعهدات هزینه درمان ۹۰ میلیون ریال، غرامت نقص عضو ۱۶۵ میلیون ریال و غرامت فوت نیز ۱۶۵ میلیون ریال است.

وی با اشاره به صدور آنلاین و استعلام کارت خدمات درمانی، خاطرنشان کرد: ورزشکاران با عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از خدمات متنوع درمانی، آموزشی، توان‌بخشی، مشاوره ضد دوپینگ، تغذیه ورزشی و مشاوره روانشناسی ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم با بیان اینکه سامانه اپلیکیشن تلفن همراه و ussd پزشکی ورزشی نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود، تاکید کرد: فدراسیون و هیات‌های استانی پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی هستند و تاکید ما به تمامی عزیزان برای هرگونه فعالیت ورزشی، استفاده از بیمه ورزشی است.

*فعالیت ۵۲ هزار بیمه شده ورزشی در قم

گلفشان با اشاره به ساعت کاری هیات پزشکی ورزشی استان قم اضافه کرد: این هیأت هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم آماده ارائه خدمات به ورزشکاران عزیز است و در صورت هرگونه پرسش پیرامون بیمه ورزشی و خدمات هیأت به ورزشکاران با تلفن ۰۲۵۳۷۷۳۴۶۷۰ تماس بگیرند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم در ادامه به آمار سال گذشته این هیأت اشاره و بیان کرد: بر اساس آمار سال ۱۳۹۸ در قم تعداد ۵۲ هزار بیمه شده ورزشی داریم که از این تعداد ۳۲  هزار و ۷۰۰ نفر در بخش آقایان و ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر در قسمت بانوان از بیمه ورزشی هیأت برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه خدمات متنوعی با استفاده از بیمه ورزشی به ورزشکاران ارائه می‌شود، ابراز کرد: در سال گذشته ۶۴۳ نفر ورزشکار آسیب دیده با مراجعه به هیأت درمان شده و هزینه درمان دریافت کردند، همچنین ۲۱۱ نفر در مدت زمان ۲۶۰۰ جلسه برای درمان آسیب‌دیدگی خود از فیزیوتراپی رایگان در مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی بهره‌مند شدند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.