پخش نغمه‌های رمضانی از برج‌های اذان شهر

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان از برج‌های اذان شهر نغمه‌ها و مناجات‌های رمضانی پخش می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پخش نغمه‌های رمضانی از برج‌های اذان شهر
شناسه : 21377 | انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به پخش اذان از بر‌ج‌های اذان سطح شهر، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ اطلاع‌رسانی این برج‌ها طی ماه‌های اخیر مباحث مرتبط با اطلاع‌رسانی نیز با استفاده از این برج‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه استفاده از برج‌های اذان در مناسبت‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی به مردم، تصریح کرد: یکی از موارد استفاده مطلوب و راهگشای این برج‌ها، اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا بود، از زمانی که اعلام شیوع کرونا در شهر قم صورت گرفت از این برج‌ها برای اطلاع‌رسانی نکات بهداشتی و همچنین ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده شد.

کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و ضرورت ایجاد حال و هوای ماه میهمانی خدا در سطح شهر تصمیم بر پخش نواهای مناسب این ماه از این برج‌ها گرفته شد.

وی گفت: به همین مناسبت از این برج‌ها نغمه‌هایی به مناسبت ماه مبارک رمضان و همچنین مناجات ماه خدا برای ایجاد حال و هوای رمضانی در شهر پخش می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تقدیر از سازمان زیباسازی شهرداری قم در آماده‌سازی و فراهم‌آوری بستر لازم برای این کار، خاطرنشان کرد: برج‌های اذان امکان بسیار خوبی در شهر بوده که طی سال‌های اخیر در میادین اصلی و مهم شهر راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.