برگزیدگان کتاب سال حوزه تجلیل شدند

شهر بیست/ برگزیدگان بیست‌ویکمین همایش کتاب سال حوزه معرفی و تجلیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان کتاب سال حوزه تجلیل شدند
شناسه : 17618 | انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر حوزه، در آیین اختتامیه بیست ویکمین همایش کتاب سال حوزه که با حضور مراجع و علمای حوزه های علمیه کشور در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، از برگزیدگان این همایش تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم، آیین تجلیل از شخصیت علمی و اخلاقی و پژوهشی آیت الله سید محسن خرازی برگزار شد، سپس برگزیدگان کتاب سال حوزه پس از قرائت بیانیه شورای بیست و یکمین دوره کتاب سال حوزه، تجلیل شدند.

در گروه «علمی ترجمه» از سید ابوالقاسم حسینی ژرفا و سیدمهدی نبوی به پاس ترجمه کتاب «الغدیر» و محمد رحیم درانی برای ترجمه کتاب «قرآن کریم به زبان پشتو»؛ در گروه «کتاب مرجع» از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای تدوین «دایره‌المعارف قرآن کریم»، در گروه «روانشناسی» از حمید رفیعی به پاس نگارش «پایان‌نامه الگوی درمانی خودنظم‌جویی بر اساس علوم اسلامی» و در گروه اقتصاد از مهدی خطیبی برای کتاب «روش استنباط نظریه اقتصاد اسلامی از کتاب و سنت» تجلیل شد. 

همچنین حجج اسلام وحید وثوقی راد، حمیدرضا مقیمی اردکانی، مهدی عباسی، مجتبی افشار پور، حسین حاجی پور، مهدی امینی، حسن بوسلیکی، مرضیه عبدلی، حسین البدری، سید جعفر علوی، رسول مظاهری کوهانسانی، محمدعلی خادمی کوشا، محمد ابراهیم شمس ناتری، احمد شاکری، سید کاظم سید باقری، مرحوم محمد حسین اسکندری، احمد علی مجید الحلی، محمدباقر ملکیان، محمدنقی نظر پور، احمد کوهی، علی فدایی راینی، مرحوم سید احمد شبیری زنجانی، سید حیدر حسینی و علی فضلی حائز درجه شایسته تقدیر شدند.

در بخش مقالات نیز از محمد علی فتحعلی خانی به پاس نگارش مقاله روش شناسی در مقالات علوم انسانی، احمد سعیدی برای تالیف مقاله رابطه فلسفه استعلایی کانت با علوم طبیعی و ریاضی نیز تجلیل شد.

حجت الاسلام محمد باقر انصاری(پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)، حجت الاسلام غلامرضا حسینی (پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) و حجت الاسلام جواد گائینی(پژوهشگاه حوزه و دانشگاه) و حجت الاسلام محمد نقدی(مؤسسه ترجمان وحی) به عنوان ناشر برگزیده و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان مرکز پژوهشی برگزیده شناخته و تجلیل شدند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.