مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

خریداری ۲۵ ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: امسال 25 ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه خریداری شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خریداری ۲۵ ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه
شناسه : 1739 | انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس قم، خریداری ۲۵ ست تندرستی برای بوستان‌های منطقه سه را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوزه ایمن‌سازی آبنماها اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که سه آبنمای بوستان‌ بنیادی، آبنمای بوستان پاکبان، محوطه مقابل شهرداری، میدان شهرداری، روبروی استانداری و… ایمن شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان در بوستان‌های شهر گفت: وسایل بازی سه بوستان لاله، صدف و مادر ایمن شده و باقی بوستان‌ها نیز در دستور کار است.
وی با اشاره به وضعیت بوستان بانوان ارغوان در منطقه سه تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در این ایام در این بوستان هزینه شده تا امکانات بوستان به طور کامل بهسازی شود.
جوادیان با اشاره به اینکه برای باغچه‌سازی حاشیه شوارع، کاشت درختان و توسعه درختکاری در بوستان‌های جنگلی بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: بیش از ۱۵ میلیارد ریال نیز در حوزه توسعه شبکه آبیاری تحت فشار در منطقه سه سرمایه‌گذاری شده است.
وی به وضعیت ایمن‌سازی آبنماهای منطقه و هزینه‌های انجام‌شده برای این کار اشاره کرد و افزود: در حوزه ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان و خرید ست‌های بازی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اذعان کرد: برای ایمن‌سازی کفپوش‌های محوطه‌های بازی نیز بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.