انتقاد آیت‌الله سبحانی از مصوبه مجلس در خصوص قهوه‌خانه‌ها

شهر بیست/ یکی از مراجع تقلید در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه قهوه‌خانه‌ها اماکن عمومی نیستند، گفت: قهوه‌خانه مصداق اماکن عمومی است و موضوع باید در شورای نگهبان بازنگری شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد آیت‌الله سبحانی از مصوبه مجلس در خصوص قهوه‌خانه‌ها
شناسه : 13345 | انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، آیت الله جعفر سبحانی امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس جمعیت مبارزه با دخانیت استان قم با بیان اینکه همگان نیازمند تذکر هستیم گفت: پزشکانی که در قم حضور دارند، افرادی حاذق و باتقوا هستند اما نیاز هست برای همه، جلسات اخلاقی و تقوایی نیز برگزار شود و از این رو باید برنامه ریزی های لازم انجام شود.

این مرجع تقلید با اشاره به روند توسعه فضاهای درمانی و بیمارستانی گفت: پیش از انقلاب استان قم از این نظر هیچ امکاناتی نداشت اما به برکت نظام اسلامی، امروزه شاهد توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی و همچنین احداث بیمارستان هزار تختخوابی در قم هستیم.

 وی با اشاره به طرح «قم شهر بدون دخانیت» که از سوی سازمان جهانی بهداشت مطرح شده است گفت: در این زمینه باید سمینار و جلسات فرهنگ سازی به ویژه در میان جوانان و دانشجویان برگزار کنید چرا که از قم انتظار می رود که در زمینه عدم مصرف مواد مخدر و مواد دخانی وضعیت بهتری داشته باشد.

آیت الله سبحانی همچنین در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه قهوه خانه ها اماکن عمومی نیستند، گفت: قهوه خانه مصداق اماکن عمومی است و موضوع باید در شورای نگهبان بازنگری شود.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.