فعالیت ۴ اکیپ جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از فعالیت ۴ اکیپ جمع آوری سگ‎‌‌های ولگرد در سطح شهر قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۴ اکیپ جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر قم
شناسه : 13177 | انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی به اقدامات انجام شده در حوزه جمع آوری سگ های ولگرد توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اشاره کرد و گفت: این اقدام به صورت دائمی و مستمر با فعالیت ۴ اکیپ در حوزه مسئولیت شهرداری و در داخل محدوده شهری در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: از ابتدای سال تاکنون نسبت به جمع آوری و مدیریت هزار و ۵۱۲  قلاده سگ ولگرد از سطح مناطق هشتگانه شهر اقدام شده است.

میرابراهیمی با بیان اینکه فرآیند جمع آوری سگ های ولگرد و مزاحم با مشکلات متعددی روبه‌روست، اظهار کرد: از مهم ترین مشکلات کمبود پیمانکار متخصص در این زمینه است.

وی یادآور شد: همچنین در دفعات مختلف، اکیپ جمع آوری با توجه به تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ به محل مورد نظر مراجعه کرده و نسبت به بررسی و پایش منطقه نیز اقدام کرده اما با توجه به جابه‌جایی و حرکت مداوم حیوان، فعالیت موفقیت آمیز نبوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اضافه کرد: هرچند که اکیپ های مربوطه به صورت منظم نسبت به گشت زنی در سطح شهر اقدام می کنند، اما به دلیل گستره شهر و کمبود های اشاره شده، این شهروندان هستند که می‌توانند به عنوان چشم سازمان به تکمیل فرآیند جمع آوری و همچنین شناسایی کانون‌های نگهداری سگ های ولگرد یاری کنند. 

میرابرهیمی با بیان اینکه پیام های شهروندان با موضوع مزاحمت سگ های ولگرد همزمان برای مدیران و پیمانکار جمع آوری ارسال می شود، خاطر نشان کرد: تمام پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ بررسی و رسیدگی می شود و از ابتدای سال تاکنون ۸۸۹ پیام در این حوزه پاسخ داده شده است.

وی افزود: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی سازمان با شهروندان بوده و سازمان تمام تلاش و بضاعت خود را برای آسایش شهروندان عزیز قمی به کار بسته است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.