دوره عکاسی رایگان «طرح امید» در قم برگزار شد

شهر بیست/ رئیس انجمن سینمای جوانان قم از برگزاری دوره رایگان آموزش عکاسی با عنوان «طرح امید» در قم خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور ۴۵ از علاقه‌مندان به هنر عکاسی در انجمن سینمای جوانان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوره عکاسی رایگان «طرح امید» در قم برگزار شد
شناسه : 12561 | انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲   پرینت

رضا ابوذر در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از برگزاری دوره رایگان آموزش عکاسی با عنوان «طرح امید» در قم خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور به همت انجمن سینمای جوانان ایران در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این دوره با هدف افزایش سطح سواد بصری، شناخت قواعد زیباشناسی تصویر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و خانواده‌ها برگزار می شود و یک اتفاق ویژه هنری برای تمام علاقه مندان به حوزه عکاسی است.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم افزود: با شرکت در این دوره‌ها، علاقه‌مندان می‌توانند با ابزارهای ساده‌ای چون دوربین‌های شخصی یا موبایل خود، با تکنیک و اصول صحیح عکاسی کرده و لذت ببرند.

ابوذر افزود: در دوره تابستان، ۶۵ نفر از علاقه‌مندان برای حضور در دوره آموزشی عکاسی طرح امید در قم ثبت‌نام کردند که به دلیل کمبود ظرفیت، این دوره آموزشی با حضور ۴۵ از علاقه مندان در شش جلسه به مدت دو ساعت با تدریس حسین قدیانی از عکاسان قم برگزار شد.

وی همچنین از ثبت‌نام علاقه‌مندان برای برگزاری دوره رایگان آموزش عکاسی در فصل پاییز خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با همراه داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس پرسنلی، با مراجعه به انجمن سینمای جوانان قم واقع در بلوارامین، کوچه ۲۱، پلاک ۳، برای حضور در دوره پاییز ثبت‌نام کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم خاطرنشان کرد: برای حضور در کلاس‌ها، دارا بودن دوربین حرفه ای لازم نیست و متناسب با گوشی موبایل نیز آموزش داده می شود.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.