فتاح در قم عنوان کرد:

افزایش ۳۵درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد/ مؤسسه های خیریه را رقیب خود نمی دانیم

شهر بیست/ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد مؤسسه های خیریه را رقیب خود نمی‌داند و این کمیته از هماهنگی و هم سویی با این مؤسسه ها استقبال می‌کند تا گره از مشکلات مردم باز شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۳۵درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد/ مؤسسه های خیریه را رقیب خود نمی دانیم
شناسه : 1117 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از فارس قم، سید پرویز فتاح در همایش معاونان و رؤسای حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این کمیته اکنون بار سنگینی به دوش می‌کشد، کمیته امداد نقش مردم داری و یتیم نوازی را بر عهده گرفته است، باید به دنبال بازکردن گره مشکلات مردم باشیم، جدایی مدیران از مردم یک چالش است.

وی استقامت و صبوری مردم ایران را زبانزد تاریخ دانست و تصریح کرد: مردم در این هشت ماه مشکلات اقتصادی را تحمل کردند، این نشانه تواضع و بزرگی مردم است، ولی باید مدیران شرمنده باشند و وظایف خودشان را به خوبی انجام بدهند.

وی ادامه داد: در حالی که رسانه‌های معاند تبلیغات زیادی در سال جاری علیه کمیته انجام دادند و امسال مردم با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه بودند، اما در سال جاری کمک‌های مردم به کمیته امداد در هشت ماهه نخست سال جاری ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیته امداد، جنس کار این کمیته را مردمی دانست و تصریح کرد: کمیته امداد موقعیت ممتازی در جامعه پیدا کرده است، در این کمیته پیگیری بحث وام‌های قرص الحسنه را دنبال می‌کنیم تا با این وام‌ها مشکلات مددجویان را حل کنیم، دادن وام قرض الحسنه به مددجویان برکات بیشتری نسبت به پرداخت کمک‌های بلاعوض داشته است.

فتاح با اشاره به اعتماد مردم به کمیته امداد اظهار کرد: مردم به این کمیته اعتماد دارند و نه تنها این اعتماد کاهش نیافته، بلکه براساس آمارها افزایش داشته است و حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی باید به دنبال عمق بخشیدن به اعتماد مردم باشد.

رئیس کمیته امداد واگذاری امور به مردم را سیاست این کمیته دانست و تصریح کرد: در هر جایی که کمیته امداد امور را به مردم واگذار کرد، موفق بوده است. عملکرد مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سال جاری رشد زیادی داشته است و معتمدین محلی در این مراکز نیکوکاری حضور دارند.

وی افزود: کمیته امداد مؤسسه های خیریه را رقیب خود نمی‌داند و این کمیته از هماهنگی و هم سویی با این مؤسسه ها استقبال می‌کند تا گره از مشکلات مردم باز شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.