وقتی پسر غیرقانونی بر صندلی پدر چشم پزشک تکیه می‌زند

شهر بیست/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم از پلمب مطب یک متخصص چشم‌پزشکی به دلیل طبابت فرزند پزشک که فاقد تخصص در این زمینه بوده است، خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وقتی پسر غیرقانونی بر صندلی پدر چشم پزشک تکیه می‌زند
شناسه : 10956 | انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمود پرهام پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بازرسی از مراکز درمانی و مطب های پزشکان اظهار کرد: در این زمینه گزارش های مردمی نیز به صورت دقیق مورد توجه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۹ مورد مکاتبه با دادسرا برای مقابله با افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی و دندانپزشکی داشته ایم، یادآور شد: در این خصوص ۴ مورد منجر به پلمب شده و مابقی در انتظار صدور حکم هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت یک فرد غیرمتخصص در مطب چشم پزشکی گفت: این فرد که فرزند پزشک متخصص و صاحب مطب بوده است در غیاب پدر اقدام به معاینه بیماران می کرد.

وی با بیان اینکه این فرد دانشجوی پزشکی بوده و در خارج از کشور تحصیلات خود را گذرانده و هم اکنون در حال سپری کردن دوره تکمیلی تحصیلات خود است، گفت: این فرد در غیاب پدر خود که در سفر بوده است به صورت غیرقانونی اقدام به طبابت کرده و در پی گزارش های مردمی و انجام بازرسی این مطب پلمب و پرونده به سازمان نظام پزشکی و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پرهام در خصوص آمار تخلفات یادآور شد: بیشترین آمار در این زمینه مربوط به حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی و چشم‌پزشکی است.

وی از مردم خواست تا شکایات و تخلفات مراکز درمانی را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به آنها رسیدگی شود.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.