راه دسترسی شهرک سینمایی نور قم هموار می‌شود

شهر بیست/ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: گزینه های پیشنهادی برای هموار سازی راه دسترسی و تردد شهرک سینمایی تابان در جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت سینمایی ، اداره کل راه و شهرسازی، مشاور طرح و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه دسترسی شهرک سینمایی نور قم هموار می‌شود
شناسه : 10432 | انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهرک سینمایی نور واقع در کیلومتر ۶۰ محور آزادراه قم- تهران که در سالیان گذشته احداث گردیده،‌ ولی همچنان فاقد راه دسترسی مناسب است که به همین منظور احداث راه دسترسی شش کیلومتری با مشارکت دستگاه های مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: با بررسی های انجام شده توسط مشاور طرح، سه گزینه در این خصوص پیشنهاد شد که دو گزینه به دلیل واقع شدن طرح در مسیر سیلاب و لزوم ایجاد تقاطع غیر همسطح در محل آزاد قم- تهران حذف شد.

فراهانی در مورد جزئیات انتخاب گزینه نهایی نیز افزود: طرح راهی که شهرک سینمایی نور را به تقاطع علی آباد واقع در آزاد راه قم ـ تهران و جاده قدیم متصل می نماید به عنوان گزینه مناسب انتخاب شد.

وی گفت: در همین راستا مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی کلیه استعلام های لازم را از دستگاه های مربوطه اخذ نماید تا در زمان اجرایی پروژه ممانعتی و مشکلی پیش نیاید.

وی در خصوص هزینه اجرای این طرح خاطر نشان کرد: برآورد اولیه هزینه اجرای این طرح در حدود ۸۰ میلیارد ریال خواهد بود اما رقم دقیق آن پس از برآورد مشاور طرح نهایی خواهد شد.

وی یادآور شد: در ارتباط با این طرح باید کمیته فنی با ریاست دفتر فنی استانداری قم تشکیل شود و مسائل و مشخصات فنی آن مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گیرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.