راه‌اندازی مجدد ۵ خط اتوبوسرانی در قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی مجدد ۵ خط اتوبوسرانی از چهار تیرماه در قم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ۵ خط درمجموع ۱۳ خط در ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان ارائه خدمات خواهند کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی مجدد ۵ خط اتوبوسرانی در قم
شناسه : 23645 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره به برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی در جهت ارائه خدمات به شهروندان اظهار داشت: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از برنامه‌های شهرداری تغییراتی ایجادشده و ناوگان اتوبوسرانی نیز برای حفظ سلامت شهروندان تعطیل شد.

وی از بازگشایی بخشی از ناوگان اتوبوسرانی با ۸۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: ۷ خط اصلی اتوبوسرانی در اوایل خردادماه با حداکثر ظرفیت آغاز به کارکرده و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها تصریح کرد: شهروندان با ماسک و دستکش می‌توانند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در استفاده از صندلی اتوبوس‌ها رعایت شده است.

وی از راه‌اندازی ۵ خط دیگر از روز چهارشنبه ۴ تیرماه خبر داد و گفت: با توجه به درخواست شهروندان و اجازه کمیته مبارزه با کرونا استان ۵ خط دیگر نیز از چهارشنبه ۴ تیرماه راه‌اندازی می‌شود.

یزدی نام پنج‌خط اصلی را اعلام و بیان کرد: شهرک فاطمیه – میدان مطهری، خیابان جوادالائمه – بلوار منتظری، خیابان کلهری – میدان مطهری، خیابان انصار – میدان مطهری و میدان تره‌بار – میدان مطهری ازجمله این خطوط هستند.

وی با تأکید دوباره به شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: از سوارشدن افراد بدون ماسک و دستکش به اتوبوس‌ها خودداری شده و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی عامل انتقال ویروس در شهر خواهیم بود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.