تلاش برای افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شناخت بیشتر نخبگان و اقشار جامعه از فعالیت‌های شهرداری سبب افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری قم
شناسه : 80492 | انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در سومین جلسه هم‌اندیشی شهردار قم با ائمه جماعات مساجد منتخب با شهردار قم، رضایت مردم را هدف مجموعه مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف با محوریت مساجد، خدمات محله محور شهرداری قم برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان یکشنبه‌های هر هفته در راستای جهاد تبیین نشست‌های صمیمی با حضور سقائیان‌نژاد شهردار قم برگزار می‌شود، اذعان کرد: این نشست ها با حضور ائمه جماعات، فعالان فرهنگی، هیئات مذهبی، هنرمندان، ورزشکاران، اساتید، دانشجویان و… برگزار شده و یا برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه این نشست‌ها به‌منظور ارائه هرچند کوتاه از فعالیت‌های مجموعه بزرگ مدیریت شهری قم است، تصریح کرد: شناخت بیشتر نخبگان و اقشار جامعه از فعالیت‌های شهرداری سبب افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها ۳۷۲ وظیفه در حوزه‌های مختلف دارند،‌ ابراز کرد: در راستای اجرای طرح حمایت از مساجد و برنامه‌های فرهنگی که شیوه‌نامه آن در شورای اسلامی شهر قم تصویب‌شده است، نمایندگان مساجد می‌‌توانند درخواست‌‌های مرتبط با حوزه فرهنگی و مباحث عمرانی خود را همراه با یک شماره‌حساب حقوقی به دبیرخانه شهرداری ارائه دهند.

نوشته های مشابه
سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح شد
افتتاح خانه بهداشت دو روستای قم در سفر استانی هیئت دولت
گلخانه «زاگرس» در قم افتتاح شد
تعهد دولت برای احداث ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم
بهره‌برداری از پروژه پوشش سراسری شبکه فیبر نوری در قم
هدف‌گذاری دولت برای توسعه فیبر نوری در کشور/ قم یکی از مراکز بی‌بدیل تولید محتواست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.