صنعت کفش ایران قدرت رقابت در سطح جهانی دارد

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی‌های ایران در صنعت کفش، گفت: این صنعت با اشتغال قابل توجه خود قدرت رقابت در سطح جهانی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صنعت کفش ایران قدرت رقابت در سطح جهانی دارد
شناسه : 80232 | انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محسن امیدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان داشت: رونق و بالندگی صنعت کفش نقش پررنگی در اشتغال بومی دارد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه افزون بر۷۰ درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می‌شود، ابراز داشت: کفش ماشینی یکی از محصولات اصلی استان در حوزه صادرات به شمار می‌رود و برای بازاریابی در کشورهای دیگر نیز باید اقدام کرد.

امیدیان با بیان اینکه قم در صنعت کفش دارای سابقه و اصالت ویژه است، یادآور شد: این صنعت در استان قم به خاطر پیوند آن با اشتغال خانگی دارای پیوست فرهنگی در کنار توانمندسازی خانوارهاست.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری گفت: از بیش از ۳۰ ملیت جهان که جزو فعالان و تجار این صنعت هستند تاکنون از نمایشگاه کفش قم بازدید کردند که می‌تواند در بسترسازی معرفی این نمایشگاه اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم یکی از نمایشگاه‌های فاخر در سطح ملی است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سطح منطقه و عرصه بین‌المللی نیز حرف برای گفتن دارد و از ظرفیت بسیار ویژه‌ای در معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی برخوردار است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به حضور ده‌ها تاجر خارجی در نمایشگاه تخصصی کفش قم، گفت: حضور این فعالان در بسترسازی و صادرات این محصول برای کشور دارای اهمیت ویژه است.

هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با ۴۰۰ غرفه از ۲۶ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپا شده و تا ۲۹ دی‌ماه ادامه دارد.

نوشته های مشابه
سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح شد
افتتاح خانه بهداشت دو روستای قم در سفر استانی هیئت دولت
گلخانه «زاگرس» در قم افتتاح شد
تعهد دولت برای احداث ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم
بهره‌برداری از پروژه پوشش سراسری شبکه فیبر نوری در قم
هدف‌گذاری دولت برای توسعه فیبر نوری در کشور/ قم یکی از مراکز بی‌بدیل تولید محتواست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.