نمایش توانمندی ۴۰۰ شرکت تولیدکننده کفش در قم

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های ۴۰۰ شرکت تولیدکننده صنعت کفش در ۳۷۰ غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایش توانمندی ۴۰۰ شرکت تولیدکننده کفش در قم
شناسه : 80230 | انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محسن سلیمانی در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان داشت: هفتمین دوره نمایشگاه کفش قم بصورت کاملا تخصصی و با رویکرد تخصصی در حال برگزاری است که می‌تواند زمینه‌ساز معرفی و صادرات این محصول ارزشمند شود.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم ابراز داشت: در قالب این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت در ۳۷۰ غرفه توانمندی‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده اند.

سلیمانی با اشاره حضور بازدیدکنندگان از شهرهای مختلف کشور، تصریح کرد: همچنین مخاطبانی از ۳۴ ملیت جهان از این نمایشگاه بازدید داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی قم از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان و هندوستان هستند.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم ابزار داشت: فضای اندک نمایشگاه در مقایسه با حجم بالای تقاضا جهت استقرار غرفه، مهمترین چالش هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم است.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم با حضور ۴۰۰ غرفه از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برپاست.

نوشته های مشابه
سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح شد
افتتاح خانه بهداشت دو روستای قم در سفر استانی هیئت دولت
گلخانه «زاگرس» در قم افتتاح شد
تعهد دولت برای احداث ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم
بهره‌برداری از پروژه پوشش سراسری شبکه فیبر نوری در قم
هدف‌گذاری دولت برای توسعه فیبر نوری در کشور/ قم یکی از مراکز بی‌بدیل تولید محتواست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.