اتوبوس‌های شهری قم تا سال آینده به ۳۰۰ دستگاه می‌رسد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم به حدود ۳۰۰ دستگاه تا سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز ۲۴ دستگاه در مرحله اورهال و بازسازی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتوبوس‌های شهری قم تا سال آینده به ۳۰۰ دستگاه می‌رسد
شناسه : 79981 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی را یکی از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فعال و ۴۰ دستگاه رزرو آماده‌به‌کار در سازمان وجود دارد.

وی از پیگیری تأمین ۴۹ دستگاه اتوبوس قبلاً خریداری‌شده خبر داد و افزود: با توجه به مصوبه شورای شهر، به‌زودی تعدادی دستگاه اتوبوس برای سازمان با اعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان خریداری‌شده و به ناوگان اضافه می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر نیز ۲۴ دستگاه در مرحله اورهال بوده و تا سال آینده ۳۰ دستگاه دیگر نیز زیر نظر سازمان اتوبوس‌رانی در قم اورهال می‌شود.

وی تعداد اتوبوس‌ها ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تا سال آینده حدود ۳۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: باید در نظر داشته باشیم که با افزایش اتوبوس‌ها هزینه‌های جاری سازمان نیز افزایش پیدا خواهد کرد و برای این موضوع نیز باید تدابیری اندیشیده شود.

خانه‌زاد یزدی در پایان یادآور شد: با این تعداد اتوبوس خدمات‌رسانی به مردم در شرایط نسبتاً خوبی قرار خواهد گرفت و امیدواریم در کمترین زمان به شرایط مطلوبی در تعداد اتوبوس‌ها و کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها برسیم.

نوشته های مشابه
سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح شد
افتتاح خانه بهداشت دو روستای قم در سفر استانی هیئت دولت
گلخانه «زاگرس» در قم افتتاح شد
تعهد دولت برای احداث ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم
بهره‌برداری از پروژه پوشش سراسری شبکه فیبر نوری در قم
هدف‌گذاری دولت برای توسعه فیبر نوری در کشور/ قم یکی از مراکز بی‌بدیل تولید محتواست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.