مجموعه ورزشی «مارال ستاره» احداث می‌شود +تصاویر

همزمان با برگزاری مسابقات اهداف پروازی که با رقابت ۶۰ تیرانداز همراه بود، کلنگ احداث مجموعه ورزشی «مارال ستاره» در اتوبان قم کاشان به زمین زده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجموعه ورزشی «مارال ستاره» احداث می‌شود +تصاویر
شناسه : 76539 | انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نخستین دوره مسابقات اهداف پروازی (تراپ) یادواره سردار شهید عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله به مناسبت هفته تربیت بدنی از سوی هیئت تیراندازی قم، اداره‌کل تربیت بدنی قم و مجتمع مارال ستاره برگزار شد.

مجموعه ورزشی «مارال ستاره» احداث می‌شود +تصاویر

مهندس کریمی مدیر مجموعه زنجیره‌ای «مارال ستاره» در این مراسم که با حضور سانی‌خانی مدیرکل تربیت بدنی استان قم، چاوشی رئیس کمیته اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی، غیاثی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد، طی سخنانی گفت: طراحی و ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی از راه‌های تعالی بخشیدن به جامعه است و مجموعه مارال ستاره در تلاش است که به این مهم جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه مارال ستاره با توجه به زیرساخت‌های موجود، ۹۵ هزار متر مربع با زیربنای ۷۲۰۰ متر مربع به ایجاد مجموعه ورزشی اختصاص یافته است، بیان کرد: در این مجموعه ورزشی، ورزش‌هایی نظیر پینت بال، کارتینگ، سالن چند منظوره، سالن تیراندازی و … با صرف اعتباری بالع بر ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

مدیر مجموعه زنجیره‌ای «مارال ستاره» با اشاره به اینکه در صورت کسب مجوزهای لازم آماده راه‌اندازی باشگاه اهداف پروازی نیز هستیم، خاطرنشان کرد: در این مجموعه قابلیت ایجاد سایت المپیکی تیراندازی اهداف پروازی وجود دارد.

مجموعه ورزشی «مارال ستاره» احداث می‌شود +تصاویر

در ادامه این مراسم جواد متقیان رئیس هیئت تیراندازی قم با بیان اینکه اگر سایت اهداف پروازی در قم شکل بگیرد ورزشکاران خوبی در این رشته به کشور و عرصه بین‌الملل معرفی خواهند شد، گفت: امیدواریم این مجموعه حفظ شده و در صورت صدور مجوزهای لازم، دوره‌های آموزشی در این مجموعه برگزار شود

مجموعه ورزشی «مارال ستاره» احداث می‌شود +تصاویر

در ادامه این مراسم از محمد میرشکاری، جلال رمضان‌پور و رضا میرشکاری تیراندازان قمی حاضر در مسابقات اهداف پروازی تقدیر شد.

همچنین در پایان رقابت ۶۰ تیرانداز، رضا مصطفی‌پور از مازندران رتبه نخست، ناصر اکبری از اصفهان رتبه دوم، امیر چاوشی از تهران رتبه سوم، ولی‌الله محمدپور از مازندران رتبه چهارم و بهزاد خادمی از لرستان رتبه پنجم را کسب کردند. 

مجموعه ورزشی «مارال ستاره» احداث می‌شود +تصاویر

در پایان این مراسم کلنگ احداث مجموعه ورزشی مارال ستاره توسط مادر شهید حاج عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله در دوران هشت سال دفاع مقدس به زمین زده شد.

نوشته های مشابه
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.