اتمام تملکات پروژه فاز ۵ عماریاسر تا خیابان شهید فاطمی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری ۱۵ پلاک به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در پروژه فاز ۵ عماریاسر تملک شده تا تملکات تا خیابان شهید فاطمی به اتمام برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام تملکات پروژه فاز ۵ عماریاسر تا خیابان شهید فاطمی
شناسه : 71164 | انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی صبح امروز در بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت، با اشاره به آخرین وضعیت تملکات پروژه فاز ۵ عماریاسر اظهار داشت: با تشکیل ستادی ویژه برای پیشبرد این پروژه، تملکات به‌عنوان یکی از سخت‌ترین فعالیت‌ها در شهرداری با روند قابل‌توجهی در پروژه فاز ۵ عماریاسر پیگیری شد.

وی با بیان اینکه در طول یک سال ۷۳ پلاک از حدفاصل معلم تا شهید فاطمی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۳۰ میلیارد تومان تملک شد که رکوردی بی‌نظیر است، ابراز کرد: از ابتدای سال جاری نیز ۱۵ پلاک به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در این پروژه تملک شده تا تملکات تا خیابان شهید فاطمی به اتمام برسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: از خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن نیز ۲۲ پلاک باقیمانده است که با هماهنگی‌ها با آستانه در حال تعیین تکلیف آن‌ها هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سعی شده در این پروژه از ماده ۹ استفاده ابزاری نشود، مطرح کرد: باوجود امکان استفاده از این ماده‌قانونی و ماده ۸ برای تملک و تخریب پلاک‌های در مسیر، تلاش شد تا از راه‌های مختلف رضایت شهروندان کسب شود که خوشبختانه این خواسته تا حدود زیادی اجرایی شد.

نوشته های مشابه
سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح شد
افتتاح خانه بهداشت دو روستای قم در سفر استانی هیئت دولت
گلخانه «زاگرس» در قم افتتاح شد
تعهد دولت برای احداث ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم
بهره‌برداری از پروژه پوشش سراسری شبکه فیبر نوری در قم
هدف‌گذاری دولت برای توسعه فیبر نوری در کشور/ قم یکی از مراکز بی‌بدیل تولید محتواست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.