تأکید شهردار قم بر افزایش دیدارهای مردمی مدیران شهری با شهروندان

شهردار قم با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع و رفع مشکلات شهروندان برافزایش برنامه‌های دیدارهای مردمی و ملاقات عمومی مدیران شهری تأکید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید شهردار قم بر افزایش دیدارهای مردمی مدیران شهری با شهروندان
شناسه : 40416 | انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری که همراه با مراسم تکریم و معارفه معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری و معماری و شهرسازی با حضور رئیس شورای شهر قم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شادروان مهندس غلامرضا جانقربان اظهار داشت: جای ایشان در میان همه ما خالی است و همواره به یاد او و خدمات ارزشمندشان هستیم.

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید برای رفع معضلات شهر کریمه اهل‌بیت(س)، هماهنگی لازم در بین تمامی دستگاه‌ها و متولیان امور باید اتفاق بیفتد و این مهم نیز نیازمند عزم همگانی است، بیان کرد: برای احصاء و رفع مشکلات شهروندان، مدیران مناطق به‌صورت هفتگی در مساجد محله‌ها حضور یافته و به بررسی مسائل و مشکلات مردم بپردازند.

وی همچنین با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات شهروندان افزود: به‌منظور تکریم بیشتر مراجعین مناطق هشت‌گانه، برنامه‌های هفتگی و ملاقات عمومی نیز با قوّت و منظم برگزار و در پی آن برطرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان در اولویت قرار گیرد.

دکتر سقاییان نژاد به معارفه معاونان جدید شهرداری پرداخت و گفت: دکتر طبیبی که در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مسئولیت را برعهده‌گرفته ضمن تحصیلات عالیه مرتبط دارای تخصص و تجارب ارزشمندی در حوزه ترافیک به‌ویژه در بحث هوشمندسازی هستند.

وی بابیان اینکه هوشمندسازی در ترافیک از برنامه‌ها و نیازهای اصلی شهر است، گفت: باید در این بخش برنامه‌های تحول‌آفرین اجرا شود و با استفاده از ظرفیت‌های موجود مشکلات را برطرف کرد.

شهردار قم با قدرانی از زحمات دکتر ذاکریان معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک گفت: اتفاقات مثبتی در مدت‌زمان مسئولیت در بخش اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی انجام شد که از شاخص‌ترین آن‌ها اجرای طرح نوسازی اتوبوس‌ها و همچنین خرید اتوبوس‌های جدید بود.

دکتر سقاییان نژاد با تبریک انتصاب مهندس میلانی به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری گفت: وی از کارشناسان و متخصصان مجرب شهرداری در حوزه شهرسازی است و با توجه به مشکلاتی موجود ازجمله ایرادات طرح تفصیلی امیدواریم با حضور ایشان شاهد برطرف کردن مشکلات و حفظ اعتدال باشیم.

وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم گره‌ها باز شود و کارها نیز قانونمند پیش رود بیان کرد: قم شهر تمدن‌ساز است و سیما و منظر شهری در آن برای ما موردتوجه است و در این زمینه باید کارهای اساسی را دنبال و از انجام امور غیر کارشناسی پیشگیری کرد.

شهردار قم همچنین از تلاش‌های مهندس سامع معاون سابق خدمات شهری شهرداری قم قدردانی و با آرزوی موفقیت برای ایشان در سنگر دیگر خدمتی گفت: تعامل ایشان و پیگیری خالصانه امور از عوامل موفقیت او بود.

نوشته های مشابه
سه مجتمع تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان افتتاح شد
افتتاح خانه بهداشت دو روستای قم در سفر استانی هیئت دولت
گلخانه «زاگرس» در قم افتتاح شد
تعهد دولت برای احداث ۷۱ هزار واحد مسکونی در قم
بهره‌برداری از پروژه پوشش سراسری شبکه فیبر نوری در قم
هدف‌گذاری دولت برای توسعه فیبر نوری در کشور/ قم یکی از مراکز بی‌بدیل تولید محتواست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.