گشت‌زنی مستمر آتش‌نشانان قم با دستگاه‌های حرارت‌سنج

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم با بیان اینکه در ایام نوروز با استفاده از دوربین‌های حرارت‌سنج وضعیت روشن بودن وسایل گرمایشی و پخت‌وپز مسافران و زائران در کمپینگ‌ها و بوستان‌ها به صورت مستمر بررسی می‌شود، گفت: سال گذشته ۵ نفر از مسافران که در چادرها دچار گازگرفتگی شده بودند با ورود به‌موقع آتش‌نشانان از مرگ حتمی نجات و به مراکز درمانی منتقل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گشت‌زنی مستمر آتش‌نشانان قم با دستگاه‌های حرارت‌سنج
شناسه : 83142 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و همزمانی آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مانند سنوات و سال‌های گذشته، امسال نیز سازمان آتش‌نشانی قم با برنامه‌ریزی به استقبال نوروز و ماه مبارک رمضان رفته است.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل آتش‌نشان قم در آماده‌باش کامل هستند، ابراز کرد: در ایام نوروز در بوستان‌ها و اماکن تجمعی، عوامل و تجهیزات آتش‌نشانی مستقر هستند تا بتوان خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران و زائران داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در این ایام با استفاده از دوربین‌های حرارت‌سنج وضعیت روشن بودن وسایل گرمایشی و پخت‌وپز به‌صورت مستمر بررسی می‌شود و اخطارهایی در این راستا به مسافران و زائران در کمپینگ‌ها و بوستان‌ها ارائه می‌شود.

وی وقوع حادثه گازگرفتگی سال گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: سال گذشته ۵ نفر از مسافران که در چادرها دچار گازگرفتگی شده بودند با ورود به‌موقع آتش‌نشانان از مرگ حتمی نجات و به مراکز درمانی منتقل شدند.

زندیه با تأکید بر اینکه توصیه‌های ایمنی مدام به مسافران و زائران در بوستان‌ها و کمپینگ ها ارائه می‌شود، مطرح کرد: نمی‌توان این تأکیدات را الزامی کرد و بسیاری از مردم همچنان به کارهای پرخطر خود ادامه می‌دهند ولی در این شرایط همچنان آتش‌نشانان با گشت زنی به وظایف خود عمل خواهند کرد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.