پیگیری مدیرکل بازرسی قم برای بازگشایی شهربازی ۷۲ تن

مدیرکل بازرسی قم با بیان اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان در سطح شهر و استان قم مشغول انجام مأموریت نوروزی هستند و شهرداری نخ تسبیح این خدمات است، بر تسریع در راه‌اندازی شهربازی ۷۲ تن و صدور مجوز استاندارد برای وسایل بازی این مجموعه تأکید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیگیری مدیرکل بازرسی قم برای بازگشایی شهربازی ۷۲ تن
شناسه : 83124 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام محمود طالبی در حاشیه بازدید از اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی منطقه ۳ شهرداری و همچنین شهربازی ۷۲ تن با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: شاهد حضور خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر و استان هستیم.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی صورت گرفته، افزود: تمام دستگاه‌هایی که بایستی پای کار باشند و به مسافران نوروزی و زائران حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران خدمات مطلوب و شایسته ارائه دهند، حضور دارند.

مدیرکل بازرسی استان قم ادامه داد: خدمت‌رسانی و دغدغه‌مندی نیروهای انتظامی، دستگاه‌های درمانی، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، مجموعه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش، شهرداری و … در سطح شهر و استان بخوبی مشهود است و مجموعه شهرداری نخ تسبیح و محور این خدمات محسوب می‌شود.

طالبی تصریح کرد: امیدواریم برآیند تمامی این خدمات، رضایتمندی تمامی زائران و مسافران شهر کریمه اهل‌بیت(س) باشد و ایام خوب و خوشی را در قم سپری کنند.

وی از بوستان فدک، یکی از بوستان‌هایی که برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده نیز بازدید کرد. مجموعه شهر بازی مستقر در حاشیه میدان شهدای ۷۲ تن مقصد دیگر بازدید نوروزی بازرس کل استان قم بود که این روزها برای بازگشایی منتظر مجوز استاندارد برای دو وسیله بازی است.

مدیرکل بازرسی استان قم با توجه به مسائلی که در مورد مراحل تکمیل نهایی و راه اندازی این مجموعه مطرح شد، به صورت تلفنی با یکی از مدیران کل استان ضمن تاکید بر رعایت تمامی اقدامات ایمنی و استاندارهای لازم، پیگیر راه اندازی سریع‌تر این مجموعه شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.