حال و هوای بهار طبیعت و بهار قرآن در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: ۳۲۰۰ متر مربع بنر به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در بیش از ۹۰۰ نقطه شهر نصب می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حال و هوای بهار طبیعت و بهار قرآن در قم
شناسه : 83078 | انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به فضاسازی شهر قم متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و فرارسیدن نوروز اظهار کرد: در این رابطه ۳۲۰۰ متر مربع بنر در بیش از ۹۰۰ نقطه شهر برای فضاسازی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تهیه شده که اکران کامل آن بدلیل وسعت کار تا یکم فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری پویش های مختلف رسانه ای و تبلیغات محیطی افزود: یکی از اقدامات مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم و ستاد اطلاع رسانی استان در پویش «زندگی با آیه ها» است که با همراهی شبکه های ملی و محافل قرآنی پیگیری می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم به اجرای پویش «همه با هم دعوتیم» در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در قالب این پویش شرح فرازهایی از دعاهای روزهای ماه مبارک رمضان و ترویج فضائل اخلاقی مثل انس با قرآن، یتیم نوازی ، مهربانی، احترام به بزرگترها، همسایه داری، روزه داری، رعایت حرمت ماه مبارک و … در سطح بصورت گسترده منتشر شده است.

کلانترزاده با اشاره به مشارکت شهرداری قم در اجرای پویش «سهم من از بهشت» و پویش «قم شهر یتیم نوازی » اضافه کرد: محوریت این دو پویش کمیته امداد امام خمینی(ره) است که در راستای حمایت از نیازمندان و تشویق همشهریان به این امر خداپسندانه برقرار شده است.

وی ادامه داد: پویش به حرمت حضرت علی (ع) می‌بخشم از میلاد حضرت علی (ع) در سراسر کشور آغاز شده است و تا شهادت آن حضرت در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت که در استان قم نیز با همکاری دادگستری استان قم و شهرداری در حال اجرا است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به برگزاری جشن گلریزان با مشارکت شهرداری قم در این ایام خاطرنشان کرد: این جشن به منظور کمک به آزادی زندانیان و با مشارکت ستاد دیه استان قم، شهرداری قم، صداو سیما ، خیرین عزیز و بخش خصوصی برگزار میشود.

کلانترزاده به استفاده از فرازهای دعای جوشن کبیر در تبلیغات شهری ایام نوروز اشاره کرد و گفت: طرح ضیافت کریمانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) به منظور مشارکت مردم عزیز برای برگزاری مراسم افطار حرم مطهر از دیگر موضوعات تبلیغات محیطی شهر قم در این روزهای مقدس است.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری قم برای نقش آفرینی در فضاسازی با موضوع شعار سال افزود: این اقدامات با همراهی و همدلی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم و ستاد اطلاع رسانی استان قم انجام شده است تا نوروزی معنوی برای شهر قم رقم بخورد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.