مرکز آموزش شهرداران در قم راه‌اندازی شود

شهردار اسبق قم با بیان اینکه قم می‌تواند مرکز آموزش شهرداران را با اخذ مجوز از وزارت علوم تأسیس کند، گفت: شهرداری یک دانشگاه است و اگر شخصی بتواند با آموزش آکادمیک به این دانشگاه برسد، اتفاقات مؤثری خواهد افتاد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مرکز آموزش شهرداران در قم راه‌اندازی شود
شناسه : 82889 | انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد مهدی سلطانی در نشست صمیمی شهرداران ادوار شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در زمان بمباران طی یک روز ۴۰۰ شهید در این شهر تقدیم انقلاب شد.

وی با اشاره به اینکه باید شهدای شهرداری نیز معرفی شوند، مطرح کرد: قم می‌تواند یک مرکز آموزش شهرداران را با اخذ مجوز از وزارت علوم تأسیس کند.

شهردار قم در دهه ۶۰ اضافه کرد: شهرداری یک دانشگاه است و اگر شخصی بتواند با آموزش آکادمیک به این دانشگاه برسد، اتفاقات مؤثری خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه این مرکز آموزشی می‌تواند الگوی شهرداری اسلامی را به دنیا معرفی کند، عنوان کرد: بیش‌ترین زحمت را برای ارتقای شهر، خود مردم و شهروندان کشیده‌اند.

سلطانی با اشاره به اینکه نزدیکی با مردم بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند، خاطرنشان کرد: پس از بمباران دو طاق بازار قم فرو ریخت که تلاش کردیم بدون کوچک‌ترین تغییری نسبت به گذشته آن را مرمت کنیم چراکه این موضوعات در روند فعالیتی شهروندان تأثیرگذار است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.