اجرای ۳۲ هزار متر خط‌کشی طولی در پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: ۳۲ هزار و ۳۶۰ متر خط‌کشی طولی و ۲۳۰مترمربع خط‌کشی عابر پیاده از ابتدای سال تاکنون در سطح پردیسان انجام‌ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۳۲ هزار متر خط‌کشی طولی در پردیسان
شناسه : 82876 | انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه در سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه ترافیکی جهت ایمنی عبورومرور شهروندان در سطح منطقه هشت انجام‌شده است، گفت: ۳۲ هزار و ۳۶۰ متر خط‌کشی طولی و ۲۳۰مترمربع خط‌کشی عابر پیاده تاکنون انجام‌شده است.

وی ضمن تأکید بر افزایش و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس ابراز کرد: در سال جاری تجهیز ۱۱۷ایستگاه اتوبوس انجام‌شده است و درصدد هستیم فرایند مناسب‌سازی ایستگاه‌ها ادامه داشته باشد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۴ اصلاح هندسی در بلوارهای امام علی(ع) و امامت و در خیابان‌های استقلال و زاگرس انجام‌شده است.

مظفری با بیان اینکه ۱۵مورد نصب دوربین‌های هوشمند ترافیکی در سال جاری اجراشده است افزود: ۴مورد نیز تقاطع هوشمند در سطح منطقه انجام‌شده است .

وی در ادامه ترمیم گاردریل‌های آسیب‌دیده و نصب بیش از ۱۵۰۰علائم ترافیکی را از دیگر اقدامات انجام‌شده ترافیکی در سال جاری در سطح منطقه هشت عنوان کرد.

به گفته مدیر منطقه هشت شهرداری قم، احداث ایستگاه سبز در بلوارهای آزادی و دانشگاه با هزینه ۲۰میلیارد ریالی، نصب ۱۱عدد کانکشن در چند بلوار جهت جلوگیری از سوانح ترافیکی نصب چراغ چشمک‌زن سولار در بلوار شهید مکیان از دیگر اقدامات حوزه ترافیک در منطقه هشت بوده است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.