«پرویزخان» به قم می‌آید

اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی از فیلمسازان قم با حضور جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم و پیشکسوتان فوتبال در پردیس سینمایی «بازار شهر» برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«پرویزخان» به قم می‌آید
شناسه : 82863 | انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «پرویز خان» به کارگردانی علی ثقفی از فیلمسازان جوان قم یکی از پدیده‌های امسال جشنواره فیلم فجر بود که نگاه مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد و در سبد اکران فیلم‌های نوروزی نیز قرار گرفت.

حالا با شروع اکران نوروزی فیلم «پرویزخان» در سینماهای سراسر کشور، اولین مراسم اکران مردمی این فیلم در استان قم با حضور علی ثقفی کارگردان، عطا پناهی تهیه‌کننده و جمعی از بازیگران در روز جمعه ۲۵ اسفندماه در پردیس سینمایی «بازار شهر» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۲۱ به تماشای این فیلم بنشینند.

حضور فیلمساز قمی با «پرویز خان» در جشنواره فجر «پرویزخان» به قم می‌آید

به گفته مسئولان سینما بازار شهر برای اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» از پیشکسوتان فوتبال ایران و استان نیز دعوت شده است و احتمال حضور ملی‌پوشان سابق تیم ملی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین با توجه به پیشینه هنری علی ثقفی در قم و سال‌ها فعالیت او در تئاتر استان، هنرمندان و فیلمسازان قم نیز در اکران مردمی فیلم «پرویزخان» حضور خواهند داشت و به تماشای این فیلم می‌نشینند.

علی ثقفی در اولین ساخته بلند سینمایی خود با حمایت سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج، برشی از زندگی پرویز دهداری معلم بزرگ اخلاق فوتبال ایران را با عنوان «پرویز خان» به تصویر کشیده است.

«پرویزخان» به قم می‌آید

مرحوم دهداری اولین مربی باشگاه پرسپولیس تهران بود و یک الگوی ورزشی و اخلاقی در ورزش ایران به حساب می‌آید. او در کسوت مربیگری بازیکنان زیادی از جمله احمدرضا عابدزاده، جواد زرینچه، صمد مرفاوی و سیروس قایقران را در فوتبال ایران تربیت کرد.

مریم سعادت، خسرو احمدی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، اسکندر کوتی و علی فرحناک از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«پرویزخان» به قم می‌آید

خاطرنشان می‌شود فیلم سینمایی «پرویزخان» برای اولین‌بار در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دو سیمرغ بلورین بهترین تدوین و بهترین فیلم اول را دریافت کرد و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه جشنواره نیز به علی ثقفی اهدا شد.

نوشته های مشابه
نتایج مسابقه عکاسی «پاییز برگ‌ریز» به‌زودی اعلام می‌شود
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.