«جوادیان» دبیر هیئت‌مدیره اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور شد

نخستین جلسه اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور در سال جاری برگزار و پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم به‌عنوان عضو و دبیر هیئت‌مدیره این اتحادیه انتخاب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«جوادیان» دبیر هیئت‌مدیره اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور شد
شناسه : 84362 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نخستین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور با حضور مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط‌زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این خصوص اظهار داشت: اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور مجموعه‌ای متشکل از پنج سازمان زیرمجموعه شهرداری‌هاست که در سازمان خدمات شهری شکل‌گرفته است.

مسعود احمدی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان مدیریت پسماند، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان آرامستان‌ها و سازمان میوه و تره‌بار شهرداری‌های کشور زیرمجموعه این اتحادیه هستند.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد این اتحادیه شکل‌گیری تشکیلاتی جهت ارتقای این پنج سازمان است گفت: در این جلسات با هم‌اندیشی، به دنبال بهترین راه‌حل برای حل مشکلات بوده و بستر مناسبی برای انتقال تجربیات فراهم می‌شود.

مدیرکل دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها عنوان کرد: نخستین مجمع این اتحادیه سال گذشته و دومین مجمع اتحادیه روز گذشته برگزار و اساسنامه نهایی آن تدوین شد.

احمدی با تأکید بر اینکه اتحادیه خدمات شهری بیش از ۴۰۰ سازمان زیرمجموعه دارد، گفت: ایجاد اتحادیه و همکاری این سازمان‌ها با هم، پتانسیل بسیار بزرگی برای رفع مسائل و مشکلات سازمان‌ها و کمک به آن‌ها در حوزه‌های مختلف آموزشی، تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات، استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و ارتقای خدمات‌رسانی در این حوزه را فراهم می‌کند و محفلی برای هم‌افزایی هرچه بیشتر سازمان‌های خدمات شهری و همچنین ارتباط مؤثرتر آنان با مجموعه وزارت کشور خواهد بود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی فروشگاه تزئینات منزل در بلوار امین قم
آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ
تأکید شهردار قم بر ساماندهی چهارراه بازار
۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در قم بهسازی می‌شود
جانمایی پارک ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
۵۰۰۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.